Tein muuttoilmoituksen netissä muutama viikko sitten. Muuten hieno ja toimiva systeemi, joka kaatui siihen että en saanut osoitteen muutoksen läpimenosta minkäänlaista vahvistusta sähköpostiini. Kai se läpi meni?
Pyysin kumminkin mahdolliset yhteydenotot sähköpostilla, koska en työkiireistäni johtuen pysty vastaamaan puoliinkaan minulle tulevista puheluista.
Parin päivän päästä sain tekstiviestin jossa pyydettiin soittamaan Soneran asiakaspalveluun. Olen pari kertaa tuota yrittänyt ja jokaisella kerralla jonotusaika on ollut yli 20min, ja työkiireistäni johtuen en ole ikinä tuota aikaa jaksanut odotella.
Ilmoitin muuttopäiväkseni 15.5.2009, ja nyt ADSL liittymäni pimeni vanhassa osoitteessani 3.5.2009 eikä ole sen jälkeen toiminut. Olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun mutta jonotusajat ovat edelleen sitä luokkaa etten ole kertaakaan jaksanut jonotella loppuun asti. Odottavan aika on ilmeisesti allekirjoittaneelle liian pitkä :)
Noh, soittelin uuden asuntoni edelliselle omistajalle, joka epäili ettei Soneran Laajakaistaa saa Vihdin Otalammelle, ei ainakaan aikaisemmin ollut saanut? Samaa tukee Soneran sivuilla ollut "tarkistuspalvelu".
Varsinainen kysymykseni siis kuuluukin: Mitä tehdään jos ja kun uudessa osoitteessani ei Soneran ADSL toimikaan? Muistaakseni minulla on joku 18kk määräaikainen soppari, joten miten on, jatkuuko tuo vaikka en pysty ADSL:ää uudessa paikassa käyttämään? Voinko vaihtaa tuon johonkin muuhun, esim. 3G-liittymään jos sekään kuuluu tuolla jumalanseläntakana?
-Matti-
Sivu 1 / 1
ADSL-liittymän voi vaihtotilauksella muuttaa Digitan @450-verkossa toimivaksi Laajakaista Langattomaksi, mutta ei matkapuhelinverkon Liikkuvaksi Laajakaistaksi. Vaihtotilauksessa liittymän palvelut säilyvät ennallaan.
Muuttoilmoitus toimii siten, että ilmoituksen vastaanottaja Soneralta soittaa asiakkaalle ja tällöin selvitetään laajakaistan saatavuus ja hinta uuteen osoitteeseen. Sinulle on ilmeisesti soitettu ja kun puheluihin ei ole vastattu, on pyydetty tekstiviestillä soittamaan asiakaspalveluun silloin kun sinulla on aikaa keskustellä liittymän siirrosta.
ADSL-liittymän mahdollinen siirto tai/ja muutos vaatii yhteydenoton asiakaspalvelun kanssa. Asiakaspalvelu on auki arkisin 8:00 - 20:00 ja lauantaisin 9:00 - 16:30. Voit myös jätää yhteydenottopyynnön Omien sivujen palvelupyyntölomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Muuttoilmoitus toimii siten, että ilmoituksen vastaanottaja Soneralta soittaa asiakkaalle ja tällöin selvitetään laajakaistan saatavuus ja hinta uuteen osoitteeseen. Sinulle on ilmeisesti soitettu ja kun puheluihin ei ole vastattu, on pyydetty tekstiviestillä soittamaan asiakaspalveluun silloin kun sinulla on aikaa keskustellä liittymän siirrosta.
ADSL-liittymän mahdollinen siirto tai/ja muutos vaatii yhteydenoton asiakaspalvelun kanssa. Asiakaspalvelu on auki arkisin 8:00 - 20:00 ja lauantaisin 9:00 - 16:30. Voit myös jätää yhteydenottopyynnön Omien sivujen palvelupyyntölomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Näin, otin duunista vapaapäivän ja sain vihdoinkin yhteyden asiakaspalveluun.
Asiakaspalvelusta taas neuvottiin lähettämään sähköpostia osoitteeseen internetpalvelut_ät_sonera.com. Eli irtisanomisilmoitus vaihtoehtona kun uuteen osoitteeseen en Soneran Laajakaistaa saa.
Palvelua voisi vielä sen verran kehittää ja laajentaa, että asiakkaiden kanssa kommunikointi onnistuu myös näillä avaruusajan vehkeillä alusta loppuun asti. Turhat puhelut vain vievät resursseja molemmista päistä.
-Matti-
Asiakaspalvelusta taas neuvottiin lähettämään sähköpostia osoitteeseen internetpalvelut_ät_sonera.com. Eli irtisanomisilmoitus vaihtoehtona kun uuteen osoitteeseen en Soneran Laajakaistaa saa.
Palvelua voisi vielä sen verran kehittää ja laajentaa, että asiakkaiden kanssa kommunikointi onnistuu myös näillä avaruusajan vehkeillä alusta loppuun asti. Turhat puhelut vain vievät resursseja molemmista päistä.
-Matti-
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.