Skip to main content
Ja muutakin mokuulaliikennettä. Laitoin kaverille 2 valokuvaa ja upload kesti 24 min! Siis valokuvaa. Nopeusmittari näyttää up nopeudeksi 0.06. Ennen oli 035. Kaikki alkoi kuunvaihteessa ja silloin hävisi HSDPA ja tilalle tuli HSPA. Torrent nopeus on rajattu 40kb/s. Eli saa siinä dvd:tä odottaa. Pitäisi kohta ladata uusi versio Ubuntusta, kun 9.10 versiossa ei toimi Huawei tikku..ja aikaa siis menee kai viikko.
Olen shokissa...
hemuli kirjoitti:
Pitäisi kohta ladata uusi versio Ubuntusta, kun 9.10 versiossa ei toimi Huawei tikku..ja aikaa siis menee kai viikko.


Ubuntun saa kyllä päivitettyä lataamatta torrenttia.
Joo,mutta paljon muutakin meni, kuin nuo torrentit. Esim useat nettitv:t mm sopcast yms. Nopeusmittarisivulla on maininta, että elokuva 700 megaa tulee 45 min, mutta lähes kaikki elokuvat on ladattava torrenteilla. Huom MYÖS lailliset. Nettiradio sentään toimii..
Mitään vastaavia muutoksia ei mobiiliverkossa liikennöintiin ole viime aikoina tehty, joten ongelma liittyy mahdollisesti alueen 3g-verkkoon. Sinun kannattaa tiedustella asiaa vikapalvelustamme joko soittamalla numeroon 0206 90101 (valikosta 1) tai jättämällä yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
saatana download 4,2kt/s -,-''''''''''''''''''''''''''''''''

ja pitäs olla 2,4mb -,-' sonera kääntää luvatut väärin päin -,-' (tosin mb tuli kt)

hankin koht pöytäkoneeseen ja modaan dna mokkulan 21 mega joka on selvästi nopeampi ku soneran kiinteä 24 -,-'

netissä ei ole vikaa eikä mun modeemissa mutta missä?

download näyttää nyt 24 kt/s ja upload 169kt/s......
Viestistäsi ei nyt täysin selviä, mikä liittymä käytössäsi on. Jos käytössäsi on 24M adsl-yhteys, löydät hidasteluongelmaan ohjeita Ohjeet ja vinkit -sivuiltamme.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
24mb adsl...
Kannattaa tosiaan käydä läpi edellisessä viestissämme mainitunut ADSL -yhteys hidastelee -ohjeen toimenpiteet, jos liittymäsäsi nopeus on ollut vain kertomaasi luokkaa.

Huomasin, että olit ilmoittanut vastaavasta hidasteluongelmasta jo aiemminkin palstallamme ja olimme neuvoneet eri toimenpiteissä, jota asiassa kannattaa koittaa. Olimme myös suositelleet yhteydenottoa asiasta vikapalveluumme, jos ongelma jatkuu. Olitko ollut asiasta vielä yhteydessä vikapalveluumme?

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa