Joo, elikkäs ongelman nimi on semmoinen, että ostin eilen sonera easy prepaid liittymän sitä varten, että voisin käyttää sitä erilaisiin palveluviesteihin, jotta varsinaisen liittymäni saldo ei nousisi. No, otin liittymän käyttöön, ja huomasin verkkosivuilta, että soneralla on latausbonus tarjous sivuillaan, joten päätin käyttää heti edun hyväkseni. Kun olin tilannut lisäsaldoa prepaid liittymääni, koitin lähettää palveluviestiä, mutta ainut viesti, jonka sain oli: tästä liittymästä ei voi lähettää viestiä valitsemaasi numeroon. Tämä oli sinänsä outoa, koska olin testannut palveluviestien toimivuuden, kun olin ostanut liittymän, ja ne toimivat. Joten mikä muuttui, kun tilasin lisäsaldoa? Varsinainen kysymys on, että miten voin poistaa kyseiset palveluestot käytöstä, ja miksi nämä estot menivät päälle? Olisi mukava, jos voisitte auttaa, ettei rahani olisivat menneet aivan hukkaan.
Sivu 1 / 1
Soneralla on tosiaan kampanja, jossa Easy-liittymän R-kioskilta ostaneille ja lisää puheaikaa ladanneille tarjotaan latauksen verran vielä lisää maksutta. Voi olla, että ladattu summa ei ole välittömästi ehtinyt latautua liittymälle.
Ellei kyseessä ollut kestotilaus-tyyppinen palvelutekstiviesti, kuten esimerkiksi sää- tai uutisvahti, jotka Easy liittymissä ovat estettyjä, on kyseessä saattanut olla tilapäinen häiriö. Varsinaisia palveluestoja ei Easy-liittymään saa tilattua.
Jos palveluviestien lähetys ei edelleenkään onnistu, suosittelen ottamaan yhteyttä Vikapalveluumme.
Ellei kyseessä ollut kestotilaus-tyyppinen palvelutekstiviesti, kuten esimerkiksi sää- tai uutisvahti, jotka Easy liittymissä ovat estettyjä, on kyseessä saattanut olla tilapäinen häiriö. Varsinaisia palveluestoja ei Easy-liittymään saa tilattua.
Jos palveluviestien lähetys ei edelleenkään onnistu, suosittelen ottamaan yhteyttä Vikapalveluumme.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.