Hei,
ostin Sonera Easy prepaid liittymän, jossa pitäisi olla pakkauksen mukaan 7 euron edestä puheaikaa valmiina.
Laitoin sim-kortin tabiini (Samsung Galaxy Tab 10.1 3G-versio, mikäli sillä mitään merkitystä on), ja hetken kuluttua sain asetukset tekstiviestillä, jotka asentuivat onnistuneesti. Sen jälkeen hetken aikaa testailin mm. liittymän nopeutta ja kokeilin myös, mitä saldo-kysely näyttää.
Alla saldo, kun olin käyttänyt nettiä ja lähettänyt 3 kpl saldo-kyselyitä 24h aikana:
http://aijaa.com/EfeOJn
Tuossa vaiheessa datakäyttöä alle vuorokausi, jolloin liittymän hinnaston mukaisesti "Netin käytön maksimiveloitus 1,91 eur/24h" sekä 3 kpl saldo-kyselyitä a 0,08 eur = yhteensä 2,15 eur. Alkusaldo 7,00 euroa - 2,15 euroa = 4,85. Mutta kun katsoo viimeisintä 3. saldo-kyselyviestissä olevaa saldoa, sitä onkin enää vain 4,45 euroa.
Mitään muuta en ole liittymällä tehnyt kuin alle vuorokauden selannut nettiä + 3 kpl saldokyselyitä lähettänyt. Eli 0,40 euroa on jonnekin matkalla saldostani hävinnyt, mutta minne?
Annan ko. liittymän puh.nro:n yksityisviestillä, kunhan ensin tiedän kelle sen lähetän.
Edit:
tuon jälkeen olen kyllä nettiä käyttänyt yhden vuorokauden verran lisää, eli -1,91 eur olisi pitänyt lähteä pois em. loppusaldosta.
Sonera Easy prepaid, saldo ei täsmää
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.