Skip to main content

Sonera ei edes vaivaudu vastaamaan

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen jo elokuussa valittanut Soneralle liikkuvan laajakaistan ongelmasta. Heidän karttansa mukaan mökkipaikka on selvästi 3G alueella, mutta en ole ensimmäisen käyttökerran jälkeen saanut 3G nopeutta edes kalliilla lisäantennilla. Jonotettuani loppukesästä tuntitolkulla asiakaspalveluun luvattiin asiaan palata. Silloin ei verkossa pystynyt lähettämään dataa ollenkaan. Silloin Soneran asiakaspalvelija epäili, ettei 3G verkko toimisi, joka voisi olla syynä. Ei se toimikaan. Nyt sentään pääsee verkkoon, mutta hyvin huonoilla nopeuksilla. 3G verkkoa ei edelleenkään ole. Sain jopa tekstiviestin Soneralta, jossa luvattiin oltavan yhteydessä. Onneksi viesti on tallessa. Yhteyttä ei ole vielä ilmeisestikään ehditty ottaa...

3 kommenttia

  • October 18, 2010
Vikailmoituksesi kuuluvuuden suhteen on edelleen tutkittavana verkonhallinnassamme. Saat yhteydenoton heti, kun asia on tutkittu.

Pahoittelemme, ettei sinulle ole ilmoitettu väliaikatietoja vian suhteen.

  • November 21, 2010
Jälleen on reilu kuukausi mennyt tästäkin Soneran vastauksesta. Mitään muutosta ei ongelmaan ole tullut, eikä toisaalta olla oltu yhteydessäkään.... Ei vaikuta kovinkaan kiinnostavan Soneraa tehdä asialle paljoakaan. Ongelma on todettu, mutta miten se ratkaisu...

  • November 22, 2010
Toivottavasti sait vastaajaasi jätetyn viestin asiasta 20.10. Vian tutkinta on siirretty alueelliseen tukeen, joten tutkinta on siis vielä kesken. Viime yhteydenoton yhteydessä asiaa on pyydetty kiirehtimään. Valitettavasti en osaa sanoa sen tarkemmin, koska yhteydenotto tulee.