Skip to main content

Sonera Etu kanta-asiakkaille

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Tämä etuohjelma vähän syrjii toisia kanta-asiakkaita, esim. haluaisin ottaa tuon lahjakortin, mutta eipä se onnistu tai onnistuu mut ei siitä ole mitään hyötyä, kun ei meidän paikkakunnalla ole Sonera Kauppaa jossa se kävisi ja ei kehtaa lähteä toiselle paikkakunnalle ajelemaan tuon edun takia, kun menisi matkakuluihin jo tuo etu, niin ei siitä ole mitään hyötyä. Eikö tuohon voi keksiä jotain muuta niille ketkä ei voi omalla paikkakunnalla tuota etua käyttää, esim. netin kautta saisi tuolla lahjakortilla jotain ostettua?

6 kommenttia

  • September 25, 2012
Moi ipmece! Kiitos palautteestasi, välitin sen eteenpäin etuohjelmasta vastaaville henkilöille. Uudistimme juuri etuja asiakkailtamme saadun palautteen perusteella. Seuraavat edut tulevat valittaviksi jälleen puolen vuoden kuluttua.

  • Faxaaja
  • October 15, 2012
Koko Etu järjestelmä on huono.

Soneralle on tullut maksettua erinäisiä kk-maksuja 9 vuotta jo putkeen ja kuukausittainen laskutus ollut vähintään 30 euroa.

Tällä hetkellä makselen Soneran laskuja kuukaudessa yli 100 euron edestä, mutta en minä mitään etuja saa.

Tämähän johtuu siitä että en omista Soneran matkapuhelinliittymää. Olen laajakaista- ja kaapeli-tv:n maksutv-asiakas.

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • December 1, 2012
Sonera Etu -ohjelma päättyy, no niin nyt se sitten loppuu 3.3.2013 ja enpä voinut montaa etua hyödyntää, miten Sonera aikoo jatkossa pitää Kanta-asiakkaansa nyt kun tuokin ilo viedään pois( eipä ollu itelle iloa ) vai vaihtavatko ne leirinsä toiselle. Minulle ei tuosta ole paskan vertaakaan haittaa esim. lahjakorttia ei voi ottaa kun ei ole kaupungissa Sonera kauppaa ja toiseen kaupunkiin ei kehtaa sen takia lähteä ajelemaan ja muut edut on mitä on. Tuleeko mitään tuon tilalle vai onko sama onko vanha vai uusi asiakas samat hinnat ym kaikille?

  • December 3, 2012
Hei maveric,

Etu-ohjelman etujen kaltaisia etuja on siirretty suoraan Sonera Sopiva-liittymän kiinteiksi ominaisuuksiksi.
Esimerkkinä voisin mainita jatkuvasti edulliset hinnat, eivät siis pompsahda yhtäkkiä korkeammalle, kyky käyttää puhelinta pohjolassa ja Baltiassa samaan pakettihintaan kuuluen, multimediaviestit sisältyvät tekstiviestipakettiin ja videopuhelut puhepakettiin.

Lisäksi tietenkin voimaan jää Kamu-palvelu jota ehdottomasti kannattaa hyödyntää jos tarve sitä vaatii, Euron sunnuntai pysyy perusliittymään liitettävänä palveluna sekä tietenkin laitesopimusten kanssa vaihtuvat edut, kuten Spotify.

  • January 17, 2013
Hieman tässä alkanut mietityttämään että aikooko Sonera jatkossa muistaa vanhoja asiakkaitaan enää laisinkaan. Nykyiset tarjoukset koskevat lähinnä uusia asiakkaista tai eduista voivat "hyötyä" esim. Sonera sopiva-liittyen myötä kaikki asiakkaat. Vanhaan hyvään aikaan taidettiin kiinteä laajakaistakin laskea osaksi Soneran etuohjelman keskimääräistä kuukausilaskutusta. Sitten etuohjelmasta tipahti Spotify ja Taskunetti puoleen hintaan ja nyt lopetetaan koko etuohjelma. Aikoinaan Soneralta sai kiitoksena vanhasta asiakassuhteesta jopa uunikintaan ja pelikortit. Nykyisin tuntuu että kaikki asiakkaat ovat samalla viivalla oli asiakassuhde kestänyt kuinka kauan tahansa.

Itse olen ollut Soneran asiakkaana lähes 15 vuotta ja tälläkin hetkellä käytössä Soneran kiinteä laajakaista, liikkuva laajakaista, matkapuhelinliittymä netillä ja Soneran kaapeli-tv:n maksukanavia. Useamman puhelimen ja läppärin olen myös Soneralta kytkynä ostanut. Tästä huolimatta etutasoni on ainoastaan hopea, koska etuohjelmaan oikeutettujen liittymien keskimääräinen laskutus on tällä hetkellä hieman alle 50 euron kuukaudessa.

Talonyhtiöömme on lisäksi saatu valokuituvalmius ja tarkoituksena ilmeisesti pyytää tarjoukset Soneralta että Kympiltä. Vaikea on kyllä keksiä mitään painavaa perustetta miksi meidän olisi valinnassamme välttämättä Soneraan edes päätyttävä.

Ymmärrän kyllä että vaikeaa se on Sonerallakin näinä päivinä ja irtisanomisistakin uutisoidaan jatkuvasti. Kyllä mielestäni Soneran on tästä huolimatta ensiarvoisen tärkeää ylläpitää vanhoja asiakassuhteitaan ja huomioida ne kehityssuunnitelmissaan. Aikooko Sonera jatkossa muistaa vanhoja asiakkaitaan joillain eduilla, vai jäämmekö me katkeria nuolemaan haavojamme?

Ystävällisin terveisin,
iToni

  • January 19, 2013
Jatkoa edelliseen.

Valokuitu asia olikin jo pidemmällä kuin luulin. Ja niinhän siinä sitten kävi että Kympin valokuitu on jo tilattavissa. Siitä onko Soneraa edes kilpailutettu, ei minulla tässä vaiheessa ole vielä tietoa. Alkaa yhä todennäköisemmin näyttää siltä että pitkään jatkunut asiakassuhteeni Soneraan alkaa olla tiensä päässä. Pääsääntöisesti olen ollut erittäin tyytyväinen Soneraan, mutta viimeaikaisten muutosten johdosta en katso hyötyväni pitkästä asiakassuhteestani juuri mitään. Päällimmäisenä tunteena ei nyt ehkä ole petetyksi joutuminen, mutta hylätyksi kylläkin.

Ystävällisin terveisin,
iToni