Otin sitten tuon koti tv:n ja 100Mbs-liittymän. Kukaan ei tietenkään vaivautunut kertomaan, että saat enää NATattuja osoitteita joka käytännössä näkyy peleissä +100ms pingeinä ja jatkuvana warppimisena. Koti Tv:n ollessa päällä varsinkin.
Voit siis enää Facebookata ja yrittää etsiä Soneran sivuilta jotain kanavaa, josta sais yhteyden johonkin asiantuntijaan, joka osaa sanoa muutakin kuin "oletko tarkistanut Internet Explorerin välimuistiasetukset".
Thomson TG789vn-modeemin saisi kyllä siltaavaksi ja vieläpä niin, että koti tv toimii, mutta eipä onnistu ilman superuser-tunnusta. Asiakaspalvelun vastaus on aina "ei saa siltaavaksi". Ihmettelen miten ruotsalaiset Telia Soneran asiakkaat sen saman kuitenkin tekee samalla modeemilla...
Nyt koti tv on vaan eri vlan id:llä että se multicast toimii ja samaan tapaan vois konffata vaikka sen käyttämättömänä olevan WAN-portin saamaan julkisen IP:n.
Saako liittymää vaihdettua 24/2 ADSL-liittymään jossa on julkiset IP:t ja toimiiko sen kautta koti tv ollenkaan?
sonera extra 100Mbs ja koti tv
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.