Eli ongelma on otsikonmukainen. Liittymä on Itä-Helsingissä ja toiminta lakkasi yllättäen 9.7 heti puolenyön jälkeen. Vianrajauspalvelu antaa syyksi alueellisen vian, mutta missään häiriötiedotteissa ei ole mainintaa asiasta. Nyt olen ollut yli tunnin jonossa asiakaspalvelijalle ja alkaa pikkuhiljaa riittää. Mielestäni Soneralta ollaan velvollisia ilmoittamaan moisesta viasta ja koska se mahdollisesti saadaan kuntoon. Sen sijaan nyt asiakas joutuu odottelemaan päiviä ilman tietoa ja kalastelemaan tietoa omaan laskuunsa. Itse tarvitsen työn puolesta internetiä ja tämä useamman päivän katkos on jo aiheuttanut valitettavan paljon hallaa.
Eli onko sonera-asiantuntijoilla aavistusta koska ongelma saattaisi ratketa. Täällä päässä yhteyttä on testattu jo kolmella (varmasti toimivalla) modeemilla ja useammalla eri laitteistolla ja pelikonsolilla. Liittymän pitäisi uusien nopeuksien mukaan olla 24mbit, mutta se on toiminut yhä 10mbit nopeudella sen aikaa kun toimi.
Sivu 1 / 1
Liittymäsi alueella ollut yleinen vikatilanne oli saatu asiakastietojemme mukaan korjattua eilen 14.7.2010 aikana. Pahoittelemme häiriötilanteen aiheuttamaa harmia.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.