Skip to main content
Sonera 10/10 Extra/Ethernet tilaus seinässä olevaan pistokkeeseen. Sopimus tehty pitäisi olla auki. Koitin sinä päivänä kun piti avautua (viikko sit) kone suoraan johdolla seinään ja surf surf. Kävin asioilla niin linja mykkä. Kaapeli olisi irti mykkä. Voi olla että omasin siinä taloyhtiön oman kaistan joka nyt kytketty pois ei tietoa. Linjaan ei ole tullut eloa mutta onneksi adsl vieressä toimii edelleen saunalahti jonka jätin siihen varta vasten kun tiesin että ongelmia tulee melko varmasti. En helpolla irtisano toimivaa adsl liittymää ennen kuin surina liittymä toimii viereisessä rasiassa ellei siihen ole sitten jotain syytä. Eli vaikuttaako toisessa linjassa oleva adsl muka kaapelirasiaan kun ottaa huomioon että siellä oli muutama minuutti elämää. Paskin vaihtoehto irtisanon toimivan adsl liittymän ja jammailen pimeän kaapeli surina rasian kanssa. On kokeiltu eri johtoja on kokeiltu eri koneilla on kokeiltu eri rasioista täysin mykkä linja.
Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Soneran Vikapalveluun, niin liittymäkohtainen tilanteesi voidaan tarkistaa.

Voit ottaa yhteyttä Vikapalveluun joko soittamalla puh. 0206 90101 (mpm/pvm), avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30 tai lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta Vikailmoituksen.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa