Skip to main content
Asuntooni kytkettiin tänään laajakaista extra/vdsl2 liittymä mutta en saa yhteyttä verkkoon. puhelinkaapeli on kytketty puhelinpistorasiaan puhelinadapterin avulla ja kaikki muut piuhat on kytketty oikein tuohon saamaani thomson tg789n reitittimeen mutta valo internet-kohtaan ei syty. mietin tässä, onko mahdollista että asuntoni kytkennöissä on tehty virhe.
Ellei yhteys ole alkanut toimimaan, tee liittymästä vikailmoitus joko soittamalla 0206 90101 (mpm/pvm) tai Laajakaistan vikailmoituslomakkeella.

VDSL-yhteys toimii talon puhelinkaapeloinnin kautta ja liittymän käyttäjän ei tarvitse muita kytkentöjä tehdä kuin kytkeä modeemi verkkoon. Jos asuntoon tuleva puhelinkaapeli on kytkemättä Laajakaista Extran keskittimeen, asia korjataan vikailmoituksen perusteella.

Vastaa