Skip to main content

Sonera huijasi uusimaan koti-tv-paketin - haluan perua

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Minulla oli toimiva koti-tv siihen asti, kun toimititte minulle reitittimen. En ole insinööri enkä osaa kytkeä ao.laitetta. Meillä on talon kattava modeemi sähkötaulussa enkä missään tapauksessa sotke reitittimellänne koko talon tietokoneasetuksia. Huijasitte minut uusimaan koti-tv:n tilaukseni ja haluan sen perua. Pitääkö mennä oikeuteen tästä asiasta, vai voiko jutun sopia hiljaisesti?

5 kommenttia

  • February 15, 2013
Hei!

Kyseinen reititin on lähetetty sinulle, koska alueellasi on tullut Sonera Viihteeseen uudempaa (ja parempaa) tekniikkaa. Reititin korvaa vanhan modeemisi. Onneksi ihan insinööri ei laitteen käyttöönoton takia tarvitse olla, vaan tarkat ohjeet löytyvät verkkosivuiltamme: Sonera Viihde laitteiden asennus.
Jos tuntuu, ettei käyttöönotto onnistu tai haluat keskustella sopimusasioista, otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme. (esim. ajanvarauskalenterista löytyy paljon aikoja ensi viikolle). Autamme toki mielellämme ja saamme ilman muuta asiat järjestymään!

  • February 15, 2013
Tiinamari kiltti, ei niistä teidän "helpoista"ohjeista kyllä ota selvää kuin koulut käynyt asentaja, varsinkin kun kuvat ovat ihan toiset kuin saamani laite. Itse en tule sitä reitittimen kytkentää ikinä osaamaan, vaikka Soneran insinööri kuinka olisi langan päässä. Mutta asiasta toiseen, kotisivuillanne mainostatte tätä samaista koti-tv:tä, että siihen riittää telkkari, digiboxi ja laaja-kaistayhteys. Reitittimestä ei puhuta mitään! Miksi tämä reititin nyt yhtäkkiä onkin kohtalon kysymys?

Reititin on paitsi mahdoton asentaa, myös liian iso sähkötauluumme, sehän retkottaisi seinällä kuin pommituksen jäljiltä unohtunut risainen potta.

Haluan, että vanha yhteyteni pelkän digiboxin kautta palautetaan. Minulle kelpaa huonompikin kuva! Kerro firman johdolle terveisiä.

  • February 20, 2013
Hei hernso-2,

näin asiakastiedoistasi, että Teknisestä Asiakaspalvelusta on yritetty tavoittaa sinua puhelimitse 18.2.2012 mutta ilmeisesti ei saatu kiinni. Onko sinulle vielä tämän jälkeen soitettu vai onko homma ihan kesken?

  • February 23, 2013
Kiitos Teea vastauksestasi. Toden totta, minulle on soitettu, kun olin työtehtävissä, enkä siis ehtinyt vastata puhelimeen. Soittoa seuranneen viestin mukaan minun olisi pitänyt ottaa itse yhteyttä annettuun numeroon, mutta sitähän minä en tee, koska mikään Soneralla ei ole ilmaista, joten todennäköisesti olisin joutunut maksamaan ao. puhelusta pitkän pennin. Alkavalla viikolla olen talvilomalla, ja toivon, että minuun otetaan yhteyttä. Ja vielä: haluan, että vanha systeemi ilman typerää reititintä saatetaan toimintaan. Muussa tapauksessa suostunette purkamaan Koti-TV-sopimuksen, kun kerran en mitään kuvaa saa näkyviin.

  • February 25, 2013
Hei hernso-2,


Todella harmi kuulla, että asia on vielä kesken. Meille soitot ovat normaalihintaisia puheluita (mpm/pvm). Mutta kun olet palannut lomalta, pyydän että jätät vikailmoituksen Palvelupyyntölomakkeella, jolloin Vikapalvelumme soittaa sinulle uudelleen.

Toivotan sinulle oikein aurinkoista lomaa, ja laitetaan tämä asia kuntoon lomasi jälkeen =)