Skip to main content
Kuvitelkaapa siellä Sonerassa seuraava tilanne: katsoja seuraa tiettyä, ehkä pitkäkestoistakin sarjaa mielenkiinnolla. Sitten eräässä vaiheessa Sonera ilmoittaa ohjelmaoppaan "uudistuksesta". Katsoja aluksi, tietämättömänä, ilahtuu: ajastus sujuisikin paremmin kuin ennen. Mitä hän ei aavista: tämä onkin Soneran insinöörien pirullinen juoni hänen kiusakseen. Tästä lähin Sonera päättäisi tallennettavista ohjelmista: ei väliä, vaikka tärkeäkin ohjelmajakso jäisi välistä, VALTA ON SONERALLA! ISOVELI VALVOO! Ohjelmoinnit poistetaan, uudelleen tallennus estetään täysin mielivaltaisesti. On selvää, että luottamus Soneraan on jo aikapäiviä sitten täysin mennyt; jäljellä on vain kysymys: miksi tällainen v-ttuilu asiakkaille? Viikolla aspa lupasi soittoa vikaosastolta tänne päin; eipä ole kuulunut.
Hei ericrose,

Pahoittelumme ohjelmatiedoissa esiintyneistä ongelmista. Ongelmia selvitellään ja korjauksia pyritään tekemään mahdollisimman pian. Toivotaan että pikkuhiljaa saataisiin nuo oppaan ongelmat kuntoon.

Oltiinko sinuun jo yhteydessä tähän liittyen vai odotteletko yhteydenottoa edelleen?

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Vastaa