Hei,
Pitäisi siirtää eräpäivää liittyen kaapeli-tv:n kanavapaketin eräpäivää. Yritin tehdä sen omien sivujen kautta, mutta en pääse kirjautumaan sinne sisälle (yritetty monta kertaa ja luotu uudet tunnuksetkin), ja kun yritin soittaa asiakaspalveluun niin sekin oli jo suljettu. Eräpäivä on huomenna, ja laskussa mainitaan että huomautukset tehtävä ennen eräpäivää.
Eräpäivää tarvitsisi siirtää ainoastaan elokuun 11. päivään eli vajaalla parilla viikolla. Miten toimin?
Sivu 1 / 1
Hei jopper90! Tarvitsemme hieman tarkempia tietoja, jotta löydämme asiakastiedot täältä päästä. Pystytkö laittamaan as.nron, nimesi ja osoitteesi yksityisviestillä Facebookin tai Twitterin kautta?
Hei
Olen töissä klo 16 asti joten en voi juuri facebookia tai twitteriä käyttää, mutta onnistuuko jos soitan asiakaspalveluun vielä tänään klo 16 jälkeen?
Olen töissä klo 16 asti joten en voi juuri facebookia tai twitteriä käyttää, mutta onnistuuko jos soitan asiakaspalveluun vielä tänään klo 16 jälkeen?
Onnistuu toki. Asiakaspalvelumme on avoinna klo 20 asti ja heidät tavoittaa numerosta 0200 17000
Hei,
Yritin soittaa taas asiakaspalveluun, ja kun yritän ohjata itseäni kaapeli-tv -asioihin niin automaatti toteaa että palvelevat arkisin 8-17. Miten toimin nyt?
Yritin soittaa taas asiakaspalveluun, ja kun yritän ohjata itseäni kaapeli-tv -asioihin niin automaatti toteaa että palvelevat arkisin 8-17. Miten toimin nyt?
Hmm, tuosta en ollutkaan tietoinen. Laajakaista-aspan kautta homma hoituu kyllä kuntoon ja he ovat varmasti auki klo 20 saakka.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.