Skip to main content

Sonera Kake ei toimi

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olisiko antaa vinkkejä tuon Sonera Kaken suhteen? Olen yrittänyt saada sitä toimimaan android alustalla, mutta sovellus ei vaan löydä tuota digiboxia. Verkko on molemmilla taatusti sama ja palvelureititin Thomson ja digiboxi Motorola. Soneran perussetti.

4 kommenttia

  • September 20, 2013
Hei Hemphill,

Mikä Android laite sinulla on käytössä?

Varmista aluksi että digiboxissa on KAKE sovellus aktivoituna. Eli Menu >> Asetukset >> Kaukosäädinsovellus. Sieltä pitäisi olla valittuna päällä vaihtoehto.

Sinulla oli digiboxi kuitenkin yhdistetty suoraan kaapelilla Thomsonin keltaiseen ethernet porttiin ja Android laite kytketty Thomsonin WLAN verkkoon? Pääsetkö laitteella Thomsonin hallintapaneeliin käsiksi? Osoite oli 192.168.1.1.

Jos KAKE ei lähtenyt toimimaan, niin kokeile vielä palauttaa Thomsonin tehdasasetukset.

  • September 20, 2013
Samsung Galaxy Tab 2 on laite. Tuo kaukosäädinsovellus vinkki oli jo eteenpäin, nyt täytyisi keksiä missä on asetukset josta valitaan digiboxi. Aiemmin tuo virheilmoitus tyyliin digiboxia ei löydy, nyt et ole valinnut digiboksia, valitse kohdasta asetukset. Boxi on piuhalla kiinni palvelureittimen keltaisessa portissa, ja reitittimen hallintaan pääsen tabletilla.

  • September 20, 2013
Ongelma ratkesi, poistin ja asensin Kake sovelluksen uudelleen ja nyt kun digiboksissa on tuki Kakelle, niin boxi löytyi oikein hienosti. Kiitos vinkeistä.

  • September 20, 2013
Hei Hemphill,

Hieno juttu että ongelma ratkesikin uudelleenasennuksella.