Skip to main content
Hei,

Onko kamu-palveluun mahdollista liittää ainoastaan jonkun muun operaattorin kuin Soneran tai Telefinlandin numero?

Tilanne on tämä:

Pienensin Sopiva pakettiani ja ajattelin liittää liittymälle yhden kamu-numeron koska valtaosa puheluistani ohjautuu siihen numeroon. Kamun kuvauksessa sanotaan "Puhu ja tekstaa valitsemillesi kavereille vain yhdellä eurolla niin paljon kuin ikinä lystäät. Kamuun voit liittää jopa kuusi kaveria, tuttua tai sukulaista, joista yhdellä voi olla toisen kotimaisen operaattorin matkapuhelinnumero tai kotimainen lankanumero."

Palveluun voi siis liittää 1-6 numeroa joista yksi saa olla toisen operaattorin verkossa. OK. Yritin lisätä numeroa joka on tällä hetkellä Saunalahdella, mutta palvelu ei hyväksy numeroa. "Tarkista antamasi tieto."

Odottaako sivu, että kirjoitan sinne myös Soneran tai Telefinlandin numeron? Tästä ei nimittäin ole mainintaa missään, että lisätäksesi toisen operaattorin numeron täytyy lisätä myös Soneran tai TF:n numero.

Kiitos jo etukäteen avustanne! 🙂
Hei jeejee224!

Vilkaisin tilannetta ja kyllä sinun liittymääsi pitäisi pystyä kytkemään kamuksi pelkkä saunalahden normaali kuluttajaliittymä, oletko koittanut kytkeä sitä vaikka chat-asiakaspalvelun kautta? Voihan olla että selain bugaa etkä siksi onnistu kytkemään sitä.
Moi ja kiitos nopeasta vastauksesta.

Yritin uudelleen ja kokeilin myös toisella selaimella. Molemmissa lopputuloksena ilmoitus "Tarkista antamasi tieto."

Yritin myös chat-palvelua, mutta se on poissa käytöstä huhtikuuhun asti :(

Seuraavaksi kokeilin lisätä kakkospuhelimessani olevan Soneran prepaid numeron sekä kyseisen Saunalahden numeron ja aktivointi meni läpi. Eli Omat Sivut todellakin vaativat yhden Soneran/TF:n numeron ennenkuin palveluun voi lisätä toisen operaattorin numeron. Ilmeisesti uusituissa Omat Sivut -palvelussa on bugi?

Seuraava ongelma: Kyseista Soneran prepaid numeroa ei saa poistettua Kamu-palvelusta, ainakaan Omien Sivujen kautta. Onnistuuko se teiltä? Haluaisin siis poistaa Kamu-palvelusta -7244 päätteisen numeron.

Kiitos 🙂
Moi jeejee224! Omilla Sivuilla voi tosiaan olla jokin bugi. Laitan tästä palautetta eteenpäin.

Ylimääräinen kamunumero on nyt poistettu eli asia on tällä kunnossa 🙂
Kiitos suuresti! Nopeasti ja hyvin hoidettua asiakaspalvelua, pakko olla tyytyväinen 🙂
Kiitos mukavasta palautteesta ja hyvää loppuviikkoa sinne 🙂
Hei! Minulla on täsmälleen sama ongelma. Aiemmin Kamu-palvelussani oli vain yksi "muu" numero eikä Soneran tai TF:n numeroita. Koetin vaihtaa sen toiseen vastaavaan, mutta sain aina vain ilmoituksen "Tarkista antamasi tieto". Kokeilin tätä kahdella selaimella, ja aina sama juttu.
Moi Palaluuseri! Nähtävästi tuota bugia ei ole vielä korjattu. Näin palstan kautta asiaa on melko hankala hoitaa, mutta laitatko yksityisviestiä Facebookin kautta, niin hoidetaan asia kuntoon. Voit myös laittaa palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Liitä viestiin asiakas- tai liittymänumerosi, hetun loppuosa sekä minkä kamunumeron haluat liittymääsi lisätä.
Kiitos neuvosta! En ole Facebookissa, joten laitoin palvelupyyntöön mainitsemasi tiedot. Nyt sitten vain odotellaan. 🙂
Sitä kautta asia varmasti hoituu kuntoon 🙂 Mukavaa loppuviikkoa sinne!
ilmeisesti tätä ei ole vieläkään korjattu koska mulla sama ongelma?
Hei Maikku86!

Kokeilin itseltäni poistaa Numeroa, ja se toimi kyllä ilman suurempia ongelmia. Tuleeko sinulle virheilmoitusta asiasta? Jos haluat, niin voin poistaa halutun numeron täällä, asiakasnumerosi löytyikin asiakasprofiilista. Sanotko liittymän minkä haluat poistaa 3 viimeistän numeroa.

Vastaa