Sonera viihteestä sen verran että pystynkö perumaan tämän tilauksen koska tuohon tulee tuo Sonera viihde mitä en todellakaan tarvitse, mutta sitten taas tuo 20 mg nettiyhteys kyllä kävisi, mutta tähän tilanteeseen en tarvitse enkä kyllä pystykään mitää ylimääräistä Sonera viihdettä maksamaan, ylimääräisiä kuluja tuo ihan tarpeeksi juuri tuloillaan oleva lapsi. Saako tämän vielä peruutettua?
Minulla on ennestään 8 mg netti tässä missä tällä hetkellä asun ja millekään sonera viihteelle ei ole minulla mitään käyttöä.
Tässä vielä tuo tilausvahvistus.
TILAUSVAHVISTUS SONERA KODIN NETISTÄ
Hei!
Tervetuloa Sonera Kodin Netti -laajakaistaliittymäasiakkaaksi, teit hyvän valinnan. Ohessa tilausvahvistuksesi ja tärkeää tietoa uudesta laajakaistastasi tai laajakaistasopimuksen uusimisesta.
Tarkistathan vahvistuksen tiedot. Mikäli havaitset tiedoissa korjattavaa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Yhteystiedot löydät tämän viestin lopusta.
Tilauksesi tiedot
Tilauspäivä: 08.04.2014
Tilausnumero: 5838497
Asiakastiedot:
ARTTURI KORTTILA
GUTZEITINTIE 8A 9
48100 KOTKA
358 40 1775256
ancard o@jippii.fi
Tilauksesi sisältää
Kodin Netti Plus
Sopimuksen voimassaoloaika: 24 kk määräaikainen sopimus
Nykyiselle asiakkaalle Sonera Kodin Netti Plus ADSL 8-20M tai Kodin Netti Valokuitu 10-20M tai Kodin Netti Teho Valokuitu 50-100M ja Sonera Viihde -palvelu yhteishintaan ensimmäiset 12 kk 29,90 e/kk ja seuraavat 12 kk 39,90 e/kk (norm. alk. 44,90 e/kk). Viihde -palvelun toimitusmaksu 30,00 e veloitetaan uusilta Viihde -asiakkailta. Tilaus jatkuu tarjousajan jälkeen toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaisin hinnoin. Sopimuskauden kokonaishinta uusille Viihde -asiakkaille 867,60 e.
Laajakaistan tyyppi: Laajakaista ADSL / ADSL
Laajakaistan nopeus: 8-20M
Laajakaistan liittymänumero: 333-901211
Valitut lisäpalvelut
Sonera Viihde
Toimitusmaksu: 30e
Sopimuksen voimassaoloaika: 24 kk määräaikainen sopimus
Nykyiselle asiakkaalle Sonera Kodin Netti Plus ADSL 8-20M tai Kodin Netti Valokuitu 10-20M tai Kodin Netti Teho Valokuitu 50-100M ja Sonera Viihde -palvelu yhteishintaan ensimmäiset 12 kk 29,90 e/kk ja seuraavat 12 kk 39,90 e/kk (norm. alk. 44,90 e/kk). Viihde -palvelun toimitusmaksu 30,00 e veloitetaan uusilta Viihde -asiakkailta. Tilaus jatkuu tarjousajan jälkeen toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaisin hinnoin. Sopimuskauden kokonaishinta uusille Viihde -asiakkaille 867,60 e.
Tilatut laitteet
Soneran omistuksessa olevat laitteet:
Sonera Smart Palvelureititin ADSL / VDSL2 / Ethernet hybridi 0 e/kk, Toimitusmaksu: 0 e
Digiboksi kiintolevypaikalla 0 e
Tärkeää tietoa tilauksesi toimituksesta
Toimitusosoite:
GUTZEITINTIE 8A 9
48100 KOTKA
Toimitusaika:
Toimituksen edetessä saat seuraavat viestit:
1. Uuden laajakaistaliittymätilauksen yhteydessä saat käyttäjätunnukset Soneran sähköpostin ja Omat Sivut -palvelun käyttöä varten osoitteessa www.sonera.fi/omatsivut
2. Tilatuista lisäpalveluista toimitetaan erikseen niitä koskevat tunnukset
3. Toimitusvahvistuksen. Lisätietoa toimituksesta löydät osoitteesta www.sonera.fi/toimitus
Huom! Säilytä saamasi tunnukset. Tarvitset niitä käyttäessäsi tilaamiasi palveluita. Laitteiden asennuksen voit aloittaa saatuasi liittymän toimitusvahvistuksen. Asennus- ja käyttöohjeet löydät osoitteesta www.sonera.fi/ohjeet
Sopimuksen ehdot löydät tästä vahvistuksesta ja sen liitteistä. Tuotteitamme koskevat voimassaolevat toimitusehdot löydät osoitteesta www.sonera.fi/toimitusehdot
Lisätiedot
Mikäli olet solminut määräaikaisen sopimuksen, sen voimassaolon näet laskultasi. Määräaikaisen sopimuksen päättymisen jälkeen laajakaistasi jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Tilaukseesi kuuluvat palvelut ovat voimassa toistaiseksi hinnaston mukaisilla hinnoilla.
Olet antanut luvan lähettää tietoa TeliaSonera -konsernin ja sen yhteistyökumppaneiden palveluista, eduista ja tarjouksista sähköpostitse sekä teksti- tai multimediaviestinä.
Laskutustiedot
ARTTURI KORTTILA
KOTKANTIE 41C-307
48210
KOTKA
Valitsemasi laskutustapa: . Saat sähköisen laskun sähköpostiosoitteeseesi: ancardo@jippii.fi
Saat ilmoituksen sähköisen laskun saapumisesta tekstiviestinä matkapuhelinnumeroosi:
Lisätietoja laskutuksesta löydät osoitteesta: http://www.sonera.fi/asiakastuki/laskut ... alaskutus/
Asiakaspalvelu tukenasi kellon ympäri
Soneran Omat Sivut on käytössäsi kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä - myös älypuhelimella ja tabletilla. Luo Sonera Tunnukset pankkitunnusten avulla ja kirjaudu osoitteessa www.sonera.fi/omatsivut
Verkkoasiakaspalvelu palvelee osoitteessa www.sonera.fi/24
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 17000 arkisin klo 8-20 ja arkilauantaisin klo 9-16.30. Numeroon soittaminen on normaalihintaista (mpm tai pvm). Palvelujen, liittymien sekä verkkojen mahdollisissa vikatilanteissa voit olla yhteydessä numeroon 0206 90101
Sivu 1 / 1
Heipat Aliasbanaani!
Homma saatiinkin kuosiin puhelimitse ja muutokset tehtyä.
Aurinkoista kevättä sinne
Homma saatiinkin kuosiin puhelimitse ja muutokset tehtyä.
Aurinkoista kevättä sinne
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.