Tuolla toisessa ketjussa sain vahvistuksen sille mitä epäilinkin. Sonera ei yritäkään korjata pätkivää yhteyttä vaan ensisijaisesti rajoittaa liittymän nopeutta ja jos saavutettu "pätkimätön" yhteys on heidän "ADSL palvelukuvauksensa" mukainen eli vähintään 30% luvatusta nopeudesta niin siihen sitten on tyytyminen. Jos liittymä alkaa pätkiä vesi- ja räntäsateella tai kun elohopea tippuu alle -15 celsiusta niin siinäkö ei sitten ole mitään korjattavaa? No ei kai sitten niin, tyhmähän minä olin kun niin luulin.
"Re: Sonera 8/1 kivasti katkoo Kotkassa.
Kirjoittaja Tapio » 15 Maalis 2011, 16:49
pso64: Liittymäsi ADSL-yhteyden katkominen on saatu loppumaan kaistanleveyttä rajoittamalla. Nopeus on edelleen ADSL-palvelukuvauksen mukainen 8/1M-nopeusluokan liittymälle."
Sonera korjaa vikoja nopeutta rajoittamalla!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.