Mou!
Nyt ihan pakko tulla tänne riehumaan ku tullaan avovaimon kanssa hulluks.
Onko tosiaan niin ettei koti-tv:n verkkodigiboxilla pysty laittamaan ohjelmia jatkuvaan / automaattitallennukselle?
Esim, että nauhoittaisi 45 minuuttia ohjelman joka ikinen päivä, ilman että aina tarvitsee erikseen olla laittanut talennuslistalle yksittäisen jakson?
: ?
Sivu 1 / 1
Kyllä olet oikeassa, ei pysty laittamaan. Seuraavaksi tähän ketjuun vastaa Soneran edustaja joka kiittää ideastasi ja laittaa palautetta eteenpäin!
Kyseisen ominaisuuden lisäämisessä on Soneralla kestänyt muutama vuosi, kilpailijoiden palvelussa se on yksi valmiina olevista omainaisuuksista, kuten sen kuuluisikin olla. Jos tunnet jonkun koodarin, pyydä tekemään tuo Soneralle tuo jatkuva tallennus. Aikaa se vie noin päivän.
Kyseisen ominaisuuden lisäämisessä on Soneralla kestänyt muutama vuosi, kilpailijoiden palvelussa se on yksi valmiina olevista omainaisuuksista, kuten sen kuuluisikin olla. Jos tunnet jonkun koodarin, pyydä tekemään tuo Soneralle tuo jatkuva tallennus. Aikaa se vie noin päivän.
No sehän tässä onkin kun tuollaisen ominaisuuden ohjelmointi opetetaan heti "Hello World" -opuksen jälkeen. Juttuhan kuitenkin menee niin, että Sonera on hankkinut kyseisen ohjelmiston/tekniikan/laitteet pienestä intialaisesta pajasta ja ajatellut ettei halua maksaa ylimääräistä kun jo nyt voi todeta potentiaalisille asiakkaille että "on meilläkin viihdepaketti".
PANOSTAISI NYT SIIHEN HEMMETIN VIIHDEPAKETTIIN ENNENKUIN KUTSUVAT SITÄ VIIHDEPAKETIKSI!
PANOSTAISI NYT SIIHEN HEMMETIN VIIHDEPAKETTIIN ENNENKUIN KUTSUVAT SITÄ VIIHDEPAKETIKSI!
Hei Translate ja Etuhaarukka!
Mainitsemianne ominaisuuksia on toivottu useammassa palautteessa, jotka on toimitettu eteenpäin. Olen välittänyt edelleen viestiä uudelleen Koti TV:stä vastaavalle taholle. Palaan aiheeseen, mikäli saan tähän lisätietoa.
Mainitsemianne ominaisuuksia on toivottu useammassa palautteessa, jotka on toimitettu eteenpäin. Olen välittänyt edelleen viestiä uudelleen Koti TV:stä vastaavalle taholle. Palaan aiheeseen, mikäli saan tähän lisätietoa.
Tämä ominaisuus täytyy saada kyllä pelittämään!
Taitaa olla Koti TV -palvelun alusta asti eniten toivottu puuttuva ominaisuus. Tämän puuttuminen on myös syy miksi minulla on vielä Saunavisio käytössä ja syy miksi luovun Koti TV:stä heti kun sopimus umpeutuu parin kuukauden päästä.
Hei kaikille!
Tämä jatkuva tallennus -ominaisuus on kyllä kehityslistalla, mutta valitettavasti aikataulu on vielä avoinna. Palautetta kannattaa aina jättää, vaikka samasta asiasta olisi muutkin jo sanoneet. Joka ikinen palaute menee sellaisenaan suoraan asiasta vastaavalle taholle ja näin myös kehityspuoli saa arvokasta tietoa mitä asiakkaat todella haluavat ja tarvitsevat. Peukut pystyyn, että ominaisuus tulisi mahdollisimman pian käyttöön!
Tämä jatkuva tallennus -ominaisuus on kyllä kehityslistalla, mutta valitettavasti aikataulu on vielä avoinna. Palautetta kannattaa aina jättää, vaikka samasta asiasta olisi muutkin jo sanoneet. Joka ikinen palaute menee sellaisenaan suoraan asiasta vastaavalle taholle ja näin myös kehityspuoli saa arvokasta tietoa mitä asiakkaat todella haluavat ja tarvitsevat. Peukut pystyyn, että ominaisuus tulisi mahdollisimman pian käyttöön!
Hyvä tässäkin ketjussa mainita, että KotiRuutu Toolkit -selainlaajennuksella saa Google Chromeen (tai Chromiumiin) Soneran verkkotallennuksen sivulla esiin lisäkäyttöliittymän, jonka avulla pystyy tallentamaan toistuvasti.
Miinuspuolena sinne sivulle täytyy silti kerran viikossa kirjautua klikkaamaan "Nauhoita tallennettujen hakujen ohjelmat" - tekninen rajoite jota ei oikein kolmas osapuoli pysty kiertämään. Samalla yhdellä klikkauksella kuitenkin saa kaikki haluamansa toistuvat ohjelmat tallentumaan viikon ajalta.
Onhan se Soneralle toki aika noloa että tuollainen aika perusominaisuus (löytyy käytännössä kaikista digibokseista ja kilpailijoiden vastaavista tuotteista) täytyy tehdä kolmannen osapuolen harrasteprojektina. Mutta käytännössä silti tuo on KotiRuutu Toolkit on ainakin minulle ollut todella iso helpotus näissä toistuvissa tallennuksissa.
Miinuspuolena sinne sivulle täytyy silti kerran viikossa kirjautua klikkaamaan "Nauhoita tallennettujen hakujen ohjelmat" - tekninen rajoite jota ei oikein kolmas osapuoli pysty kiertämään. Samalla yhdellä klikkauksella kuitenkin saa kaikki haluamansa toistuvat ohjelmat tallentumaan viikon ajalta.
Onhan se Soneralle toki aika noloa että tuollainen aika perusominaisuus (löytyy käytännössä kaikista digibokseista ja kilpailijoiden vastaavista tuotteista) täytyy tehdä kolmannen osapuolen harrasteprojektina. Mutta käytännössä silti tuo on KotiRuutu Toolkit on ainakin minulle ollut todella iso helpotus näissä toistuvissa tallennuksissa.
Voisiko se vastaava taho tulla tänne juttelemaan?
Tuskin uskaltavat, sen verran katkeria ja vihaisia asiakkaita tällä palstalla liikkuu. En usko, että siitä tulisi edes kovin hedelmällistä keskustelua!
Etuhaarukka kirjoitti: Voisiko se vastaava taho tulla tänne juttelemaan?
<Minulla ainakin KotiRuutu Toolkit lakkasi toimimasta Soneran viimeisen päivityksen jälkeen,1.6-12.
Onkohan muilla samaa ongelmaa?
Onkohan muilla samaa ongelmaa?
Meillä toimii. Kokeile poistaa laajennus ja asentaa uudelleen. Menetät siinä kyllä kaikki ajastukset.
Kyllä se näkyy toimivan,mutta tosi hitaasti.Vika taitaa olla Soneran puolella koska ohjelma-oppaan etsi ohjelmia toimintokin näkyy toimivan "toimii,ei toimi,toimii"periaatteella.
Koska tähän tallennukseen oikeesti tulee lisää älyä!! Elisa viihteestä voi ottaa mallia. Käykää Elisalla tutustumassa Soneran väki. Tää Sonera viihde on aatamin ajoilta..
ViestiKirjoittaja Hilda » 09 Tammi 2012, 19:48
Kappas. "Yllättäen" 2 vuotta ja MITÄÄN ei ole tapahtunut. No tietääpä ettei määräaikaisuuden päättyessä uusi tälläista pskaa. Aivan perusasioita ei Soneran kaltainen organisaatio ole saanut 2 vuoteen korjattua EDES sille tasolle millä ne ovat kilpailijalla....saati paremmiksi.
Kappas. "Yllättäen" 2 vuotta ja MITÄÄN ei ole tapahtunut. No tietääpä ettei määräaikaisuuden päättyessä uusi tälläista pskaa. Aivan perusasioita ei Soneran kaltainen organisaatio ole saanut 2 vuoteen korjattua EDES sille tasolle millä ne ovat kilpailijalla....saati paremmiksi.
Soneralla on paljon kehiteltävää jos aikoo oikeasti myydä tätä "Sonera Viihdettä".
Olen Sonera Viihde asiakas ja en kyllä voi mainostaa kenelekkään että ottaisi tämän palvelun käyttöön. Tietääkseni yritys saa parhaiten asiakkaita, jos saa pidettyä vanhat asiakkaat tyytyväisenä ja myös silloin tyytyväiset asiakkaat kertovat muillekin että on hyvä palvelu kyseessä. Ja kyllä aina kaveria uskotaan ja hankitaan palvelu.
Soneralle suosittelen saamaan mahdollisimman nopeasti kehitettyä palvelua eteenpäin, mobiilisovellus näyttää olevan vielä aika pahasti kesken (voisitte vetää sen typerän pilotti versionne Google Play - kaupasta / App Storesta pois) ja nettisovelluksenne. Kunhan nämä toimisi ja tulisivat edes meille asiakkalenne käyttöön arvioitavaksi.
Ei muutamien sovellusten koodaus näin kauan voi kestää ja testaus... Tai sitten saa olla niin virheetön että olen tyytyväinen. Luulisi että Soneralla on niin iso yritys että olisi enemmän kuin 10 koodajaa...
Olen Sonera Viihde asiakas ja en kyllä voi mainostaa kenelekkään että ottaisi tämän palvelun käyttöön. Tietääkseni yritys saa parhaiten asiakkaita, jos saa pidettyä vanhat asiakkaat tyytyväisenä ja myös silloin tyytyväiset asiakkaat kertovat muillekin että on hyvä palvelu kyseessä. Ja kyllä aina kaveria uskotaan ja hankitaan palvelu.
Soneralle suosittelen saamaan mahdollisimman nopeasti kehitettyä palvelua eteenpäin, mobiilisovellus näyttää olevan vielä aika pahasti kesken (voisitte vetää sen typerän pilotti versionne Google Play - kaupasta / App Storesta pois) ja nettisovelluksenne. Kunhan nämä toimisi ja tulisivat edes meille asiakkalenne käyttöön arvioitavaksi.
Ei muutamien sovellusten koodaus näin kauan voi kestää ja testaus... Tai sitten saa olla niin virheetön että olen tyytyväinen. Luulisi että Soneralla on niin iso yritys että olisi enemmän kuin 10 koodajaa...
Siis onko todellista, että Sonera Viihteessä ei vieläkään ole tätä jatkuvaa tallennusta? Ei kai sentäs?
Juuri vaihdoin Elisa Viihteestä, jossa tuo ominaisuus on tottakai ollut alusta asti. Siis ihan perusominaisuus. Voi luoja.
Juuri vaihdoin Elisa Viihteestä, jossa tuo ominaisuus on tottakai ollut alusta asti. Siis ihan perusominaisuus. Voi luoja.
annmarush kirjoitti: Siis onko todellista, että Sonera Viihteessä ei vieläkään ole tätä jatkuvaa tallennusta? Ei kai sentäs?
Juuri vaihdoin Elisa Viihteestä, jossa tuo ominaisuus on tottakai ollut alusta asti. Siis ihan perusominaisuus. Voi luoja.
Sonera Viihteessä on paljon puutteita... ja hyvä ettei vain ala säätämään koska silloin se ei edes toimi...
annmarush kirjoitti: Siis onko todellista, että Sonera Viihteessä ei vieläkään ole tätä jatkuvaa tallennusta? Ei kai sentäs?
Juuri vaihdoin Elisa Viihteestä, jossa tuo ominaisuus on tottakai ollut alusta asti. Siis ihan perusominaisuus. Voi luoja.
On se totta, eikä sitä varmaan koskaan tulekaan! (Kotiruutu toolkit selainlaajennus toimii esim. crome selaimella, tosin itse en ainakaan jaksa tallennuksia koneella ajatestella/hakea, kun kaukosäätillä saa ne tehtyä suoraan epg:stä)
Meillä tämä on suurin syy miksi käytetään pääsääntöisesti Topfieldia, tarkemmin ajatellen kahta ja sitten kilpailijalta niissä kanavapaketit.
Tässä on markkinataloudellinen syy tämän tekemiseen!
Ei varmasti tule, vielä helmikuulle kun jaksaa tätä surinaa niin sitten lähtee vaihtoon! Aikaisemmin oli Elisa viihde ja oli kyllä paljon parempi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.