Skip to main content

Sonera Koti TV tallennukset

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Nyt on tullut sellainen ongelma vastaan, että kun yritän katsoa tallennusta jota olen jo aikaisemmin katsonut, niin se ei avaudu ollenkaan, eikä niitä myöskään voi poistaa tai muokata. Tätä ongelmaa ei ole tallennuksissa joita ei ole ollenkaan katsottu. Mitähän voisin tehdä asialle?

1 kommentti

  • April 2, 2013
Hei Ronjamus,

Kokeile resetoida Thomson palvelureititin painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan ja käynnistä laite uudelleen tämän jälkeen. Kun nettiyhteys on muodostunut jällkeen niin käytä Motorola digiboxista virtajohtoa irti. Jos ongelma jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.