Skip to main content
Hei!
Meille on asennettu kotitv muutama vuosi sitten ja alussa se toimi moitteettomasti, mutta nyt se on lopettanut toimintansa, televisioon tulee teksti: häiriö palvelun käynnistämisessä, yritä seuraavia toimenpiteitä:
1. Käynnistä palvelureititin uudelleen
2. Varmista, että laitteet on asennettu käyttöohjeiden mukaisesti
Häiriö palvelun käynnistämisessä, järjestelmä käynnistyy uudelleen 9 minuutin ja 8 sekunnin kuluttua. Ei yhteyttä multicast-ryhmään, virhekoodi 712.

Olen tehnyt nuo pyydetyt toimenpiteet, ei vain auta, mikähän vikana?
Hei Auli,

Kannattaa kokeilla palauttaa modeemin tehdasasetukset pitämällä modeemin reset-näppäintä pohjassa 30s ajan. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää.
Hei!
Kiitos ohjeesta, käynnistin modeemin uudelleen ja nyt se ainakin näyttäisi toimivan.
Terve!

Sama ongelma alkoi meillä eilen (4.1.) illalla. Laitteet resetoitu ja nollattu mutta ei toimi.
Thompsonin mukaan kaikki on kunnossa:

"Broadband Connection OK
Broadband Connection
IPTV: Connected
VoIP: Connecting...
Internet: Connected"

Netti toimii mutta VIP ei saa ladattua softaa... Välillä näin päin - yleensä netti ei toimi mutta TV toimii...
Hei ta320,

Mikäli ongelma jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Vastaa