Skip to main content

Sonera kotitv ei toimi

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei!
Meille on asennettu kotitv muutama vuosi sitten ja alussa se toimi moitteettomasti, mutta nyt se on lopettanut toimintansa, televisioon tulee teksti: häiriö palvelun käynnistämisessä, yritä seuraavia toimenpiteitä:
1. Käynnistä palvelureititin uudelleen
2. Varmista, että laitteet on asennettu käyttöohjeiden mukaisesti
Häiriö palvelun käynnistämisessä, järjestelmä käynnistyy uudelleen 9 minuutin ja 8 sekunnin kuluttua. Ei yhteyttä multicast-ryhmään, virhekoodi 712.

Olen tehnyt nuo pyydetyt toimenpiteet, ei vain auta, mikähän vikana?

4 kommenttia

  • January 2, 2014
Hei Auli,

Kannattaa kokeilla palauttaa modeemin tehdasasetukset pitämällä modeemin reset-näppäintä pohjassa 30s ajan. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää.

  • January 2, 2014
Hei!
Kiitos ohjeesta, käynnistin modeemin uudelleen ja nyt se ainakin näyttäisi toimivan.

  • January 5, 2014
Terve!

Sama ongelma alkoi meillä eilen (4.1.) illalla. Laitteet resetoitu ja nollattu mutta ei toimi.
Thompsonin mukaan kaikki on kunnossa:

"Broadband Connection OK
Broadband Connection
IPTV: Connected
VoIP: Connecting...
Internet: Connected"

Netti toimii mutta VIP ei saa ladattua softaa... Välillä näin päin - yleensä netti ei toimi mutta TV toimii...

  • January 7, 2014
Hei ta320,

Mikäli ongelma jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.