Hei,
Tein sunnuntaina 8. helmikuuta vikailmoituksen Sonera Laajakaista 100Mbit/5Mbit toimimattomuudesta Rovaniemellä ja siellä tarkemmin Syväsenvaaran alueelta. Käytin vikailmoituksen reittinä Omat Sivut -palvelua. Tästä palvelupyynnöstä kirjattiin vikailmoitus vastaanotetuksi MA 9.2. ja samana päivänä sain tekstiviestinä verkonhallinnan vakiovastauksen ts. vikaa verkosta ei löytynyt. Tuo vakiovastauksen on jotensakin onneton palaute asiakkaalle eli allekirjoittaneelle.
Toinen vika samalle viikolle eli eilen lauantaina 12. helmikuuta n. klo 18 alkaen alkoi laajakaistayhteyden takkuilu. Kaapelimodeemin merkkivalot ilmaisivat kuitenkin normaalia tilaa. Omat varalaitteetkaan eivät auttaneet asiaa. Yli yön nukuttuani tein vikailmoituksen puhelimitse n. klo 13 eli keskustelin aikani automaatin kanssa. Tuloksena tästä syntyi vikailmoitus, johon tuli hetken päästä lisäinformaatio alueellisen vian olemassaolosta. Tämä vika korjaantui n. klo 14.
Voisiko Sonera asiasntuntija hankkia lisäinformaatiota näihin vikoihin?
Sonera laajakaista 100Mbit/5Mbit katkoista Rovaniemellä
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.