Hei! rupesin juuri ihmettelemään asiaa, kun tuli kyseisestä netti yhteydestä lasku kotiin, kyseiseen nettiin olen tehnyt lopetuspyynnön, elokuun alusta ja tuli 1.8-31.8.2014 lasku kyseisestä, koska ette pysty toimittamaan nykyiseen osoitteeseen kyseistä laajakaista nopeutta, joten siinä pitäisi olla tarpeaksi hyvä syy kyseisen netin lopettamiseen! tein tämän puhelimitse, mutta ei näyttänyt mennä jakeluun asiakaspalvelijalle ja silloin tilasin uuden nettiyhteyden uuteen osoitteeseeni samalla puhelin soitolla! kyseistä laskua en todellakaan rupea maksamaan, koska olen tehnyt silloin lopetuspyynnön, eikä sitä ole näköjään tehty!
ja tähän tosiaan voisin vielä lisätä sen, kun kuukausi sitten tilasin uuden 4G-netti liittymän, kyseinen lähetettiin vanhaan osoitteeseen, mikä oli saman työntekijän virhe, vaikka sanoin puhelimessa, että olen muuttanut ja varmisti vielä uuden osoitteen, mutta miksi minä asiakas jouduin maksamaan 15e siitä, kun teidän työntekijä on tehnyt kyseisen virheen. (jonka sitten toinen työntekijä korjasi ja myönsi että oli Soneran työntekijän virhe) Nytten alkaa kyllä palaa pinna siinä määrin, että rupean pyytämään jo jotain hyvää hyvitystä näistä asioista!
Sonera laajakaista 24M/1M. PITÄISI OLLA LOPETETTU!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.