Iltaa,
Kyseisellä nopeudella varustettua laajakaistaa meinaan tilata. On vain pari epäselvää kohtaa, joihin olisi mukava saada vastaus.
Miten toimitus hoituu ja kuinka kauan siinä kestää, arviolta (asun Vaasassa)? Vaikuttaako toimitusaikaan se, että minulla on jo ennestään toisen palveluntarjoajan laajakaista? Sitten vielä kysymys hinnasta. En ole varma, kuuluuko kysymys tälle palstalle, mutta en viitsi turhaan tunkea kahta viestiä eri paikkaan. Sivuillanne on tarjous, jossa mainitaan kuukausihinnaksi 8MB:n laajakaistalle 29,90€/kk 24kk:n määräaikaisella sopimuksella. Muuttuuko hinta normaaliksi hinnaksi (44,36€/kk) sen jälkeen?
Sivu 1 / 1
Jos nykyisen liittymäsi yhteydentarjoaja noudattaa vaihtotilauskäytäntöä ja liittymän omistaja, käyttöosoite ja tekniikka pysyy samana, liittymäsi vaihto voi olla mahdollista tehdä vaihtotilauksena kauttamme. Vaihtotilauksissa operaattori, jolta tilaat liittymän, hoitaa myös vanhan liittymän irtisanomisen aiemman operaattorin suuntaan.
Käytännössä vaihtotilaus on mahdollista vain tilanteissa, kun ADSL-liittymä vaihdetaan toisen operaattorin ADSL -liittymäksi. Nykyisessä liittymässäsi ei saa myöskään olla voimassa määräaikaista sopimusta.
Vaihtotilaus on mahdollista tehdä esimerkiksi verkkokauppamme tai maksuttoman myyntipalvelumme kautta.
Sonera Laajakaistaliittymän määräaikaisen sopimuksen päättymisen jälkeen liittymän sopimus muuttuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevaksi. Liittymän hinta muuttuu tällöin voimassa olevan hinnaston mukaiseksi normaalihinnaksi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Käytännössä vaihtotilaus on mahdollista vain tilanteissa, kun ADSL-liittymä vaihdetaan toisen operaattorin ADSL -liittymäksi. Nykyisessä liittymässäsi ei saa myöskään olla voimassa määräaikaista sopimusta.
Vaihtotilaus on mahdollista tehdä esimerkiksi verkkokauppamme tai maksuttoman myyntipalvelumme kautta.
Sonera Laajakaistaliittymän määräaikaisen sopimuksen päättymisen jälkeen liittymän sopimus muuttuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevaksi. Liittymän hinta muuttuu tällöin voimassa olevan hinnaston mukaiseksi normaalihinnaksi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.