Skip to main content
Kyseisen mallin kanssa on havaittu yhteensopivuusongelma Sonera Laajakaista Extra -liittymissä, joka aiheuttaa yhteyden pätkimistä. Laitteen voi saada toimimaan päivittämällä siihen viimeisimmän ohjelmistoversion, mutta suosittelemme ottamaan yhteyttä laitteen valmistajan tai maahantuojan tekniseen tukeen. Voit myös hankkia uuden tai vaihtaa modeemisi testattujen ja hyväksyttyjen listan mukaiseen ADSL2+ modeemiin.

Lista liittymissämme toimiviksi testatuista modeemeista löytyy sivuiltamme osoitteesta
http://www5.sonera.fi/ohjeet/index.php? ... L-modeemit.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Aiheuttaa yhteyden pätkimisen, Mulla taas koko Telewell Ea510 kaatuu, ja reboottaa ittensä.
Toimiiko uusi v4 hyvin?

Entä tarkoittaako "laitteen voi saada toimimaan hyvin" että laitteen saa toimimaan kunhan firmwaren päivitys on hanskassa, vai että asiasta ei ole tietoa?
TW-EA510v4:n kanssa ei ole havaittu yhteensopivuusongelmia laajakaistaliittymissämme, joten laitteella yhteyksien pitäisi toimia normaalisti.

TW-EA510v3 (b) -mallin kanssa pätkimisongelma saattaa ratketa modeemin ohjelmistopäivityksellä, mutta varmuutta asiasta ei ole. Jos modeemin ohjelmistopäivitys ei auta, ei meillä ainakaan ole tarkempaa tietoa, onko olemassa muita toimenpiteitä, mitkä asiaan vaikuttavat. Tällöin kannattaa ottaa yhteyttä Telewellin tukeen.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa