Eilen olisi pitänyt aukaista laajakaista Soneralta, koska sain 2 viestiä soneralta, että laajakaista aukaistaan 16.08.10 KLO: 8:00 - 20:00 välisenä aikana. Näihän se tietysti meni, että jotain räpelsivät asentajat, että ADSL valo sammui kokonaan laitteesta, kun normaalisti se oli yrittänyt hakea ADSL yhteyttä valo vilkkuen. Soitin sinne vikapalveluun siitä sanoin, että se piti toimittaa tänä päivänä Soneran laajakaistayhteys ja se sano, että täällä jokin merkintä, että se olisi kesken. No soitin seuraavana aamuna uudestaan KLO: 9:00 aikoihin lupasivat ottaa yhteyttä aamupäivällä ja katsoa mikä maksaa asentajilla, kun yhteys ei tuu kuntoon joka noin 10 minuutin homma kytkeä siellä jakamossa. No ei kuulunut aamupäivällä mitään yhteyden ottoa niin soitin sitten taas tuosta ja hakuin jonkin verran palvelua ja sitä, kun luvataan ottaa yhteyttä asiantiimoilta, mutta ei kumminkaan oteta. Asiakaspalvelija sano laittaa nyt asian eteenpäin, että asentaja soittaa sitten minulle. No eipä kuulunut asentajasta mitään ennen KLO: 17:00 mennessä. Soitin sitten pääkonttoriin ja annoin yhteystiedot ja varmaan huomenna ottaa yhteyttä asiakaspalvelun esimies asian tiimoilta, kun jätettiin sille soittopyyntö. Tänään taas näky illalla ADSL linjalla jonkinlaista toimintaa, kun oli ollut mykkänä iltaan saakka ja siellä taas asentajat räpellisivät linjaa, kun yhtä-äkkiä rupesi linja hakemaan ADSL -yhteyttä. Siihen taas yhteys jäi tältä päivältä, että ei ole yhteyttä. Kävin mä tossa päivällä Sonera liikkeessä testaamassa minun ADSL -modeemin, kun oma ADSL -yhteys oli täysin mykkä.
En laittanut tänne nimejä, ketkä olivat asiakaspalvelussa palvelemassa minua ja kyllä sitten kuulette.
Sivu 1 / 1
Kiitos palautteestasi. Pahoittelut, jos liittymäsi kytkennässä on ollut ongelmaa ja että sinuun ei ole oltu yhteydessä asian selvityksestä.
Liittymäsi tilausvahvistuksessa on kerrottu liittymäsi 333 -alkuinen liittymänumero. Voit halutessasi liittää tämän numeron ilman väliviivaa keskustelupalstan Omat asetukset ja Profiili -valikkojen kautta löytyvään asiakasnumero -kenttään. Tämä tieto ei näy ulkopuolisille, mutta pääsemme tiedon perusteella tarkistamaan missä tilassa liittymäsi tilaus on tällä hetkellä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Liittymäsi tilausvahvistuksessa on kerrottu liittymäsi 333 -alkuinen liittymänumero. Voit halutessasi liittää tämän numeron ilman väliviivaa keskustelupalstan Omat asetukset ja Profiili -valikkojen kautta löytyvään asiakasnumero -kenttään. Tämä tieto ei näy ulkopuolisille, mutta pääsemme tiedon perusteella tarkistamaan missä tilassa liittymäsi tilaus on tällä hetkellä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.