Skip to main content

Sonera Laajakaista Valokuitu ja sen toimitus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 19 katselukertaa

Hei!

Vierailin 2.5.2012 paikallisessa Sonera Kaupassa. Hetken aikaa jaariteltuamme päädyimme allekirjoittamaan palvelusopimuksen Sonera Laajakaista Valokuitu 10/10 yhteydestä. Tuolloin myyjä kirjoitti sopimukseen toivotuksi asennusajaksi 7.5.2012 ja sanoi että yhteys saattaa toimia ennen sitä. Teiltä piti ilmeisesti tulla jonkinlainen ilmoitus (tekstiviesti?), kun liittymä on valmis käytettäväksi. Ilmoitusta ei ole kuulunut ja päivä alkaa olemaan lopuillaan. Kysymys kuuluukin: Mikä lienee liittymäni tilanne?

Laitan Liittymänumeron profiiliini asiakasnumeroni tilalle.

1 kommentti

  • May 8, 2012
Hei JohnWayne !

Liittymäsi pitäisi nyt olla toimittunut. Pahoittelut vielä viiveestä.