Sonera laittoi tällä viikolla netin poikki vanhenpien talosta. Kyseessä on adsl 24/1 liittymä. Tarkistin normaalisti modeemin, johdot ja muut liirumlaaremit, jotka on tapana aina netin katkoksen yhteydessä tehdä. Sitten kun netti oli poikki vielä seuraavana aamunakin, niin tarkistin lisäksi myös ulkopuoliset linjat. Kaikki vaikutti olevan ok. Karmean Soneran asiakaspalvelun asioinnin yhteydessä selvisi todellinen katkoksen syy. Verkossa oleva kone/koneet oli saastunut virukseen ja Sonera laittoi netin poikki. Tämä on ihan ok, mutta ilmoitus esimerkiksi asiasta kännykkään olisi ihan mukavaa vastaavaisuuden varalta.
Eli miten saa Soneran ilmoittamaan netin yksipuolisesta katkaisemisesta kännykkään, jottei vastaavaa rumbaa tarvitse uudelleen kokea?
Sonera laittoi netin poikki
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.