Tuli liittymän vaihto yritykselle,
Sonera laskuttaa maksuhuomautuksesta 40 euroa, soitin ja kysyin mitä kuluttajavirasto asiasta sanoo. Kertoivat, että asia ei koske yrityksiä.
Kuitenkin lainaan tekstiä kuluttajavirastolta suoraan, tarkoitettu yrityksille:
Kuluttajien ja yritysten välisten sopimusten vakioehtojen pitää olla kohtuulliset. Samoin julkisorganisaatioiden toimilta kansalaisia kohtaan voidaan odottaa erityistä kohtuullisuutta. Tämä vaatimus on olemassa myös sopimusrikkomustilanteessa. Velallinen vastaa maksuviivästyksestään, mutta seuraukset eivät saa olla kohtuuttomia. Perintäkuluja ei voi käyttää ylimääräisen hyödyn tavoittelemiseen eikä niitä voi myöskään käyttää rangaistuskorvauksina.
Että mitenkä Sonera selittää tämän?
Sonera maksuhuomautus 40 euroa!!!!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.