Sonera: miksette markkinoi rehellisesti?

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Alustuksena tämän foorumin etusivulta kaksi esimerkkiketjua, joissa on jo sivuttu samaa aihetta ilman yhtäkään vastausta Soneran työntekijöiltä:
(kokonaan samaa asiaa) viewtopic.php?f=86&t=19586
(vastauksissa samaa asiaa) viewtopic.php?f=86&t=18528

Minulle tuli juuri äsken, toisen kerran puolen vuoden sisään, puhelu, jossa asia ei mennyt ollenkaan niin kuin piti.
Kummassakin puhelussa samat ongelmat:
    - Myyjä esittäytyy Soneran työntekijänä, joka on päivittämässä olemassaolevan liittymän tietoja
    - Myyjä ei sano suoraan myyvänsä lisäpalvelua
    - Myyjä ei itse asiassa sano myyvänsä mitään
    - Myyjä ei mainitse mutkittelematta tuotteen hintaa ennen suoraa kysymystä, ja silloinkin vasta kolmannella kysymiskerralla


Miten te voitte sallia tämänkaltaista markkinointia nimissänne? Oletteko suoraan ohjeistaneet toimimaan näin? Tämänkaltaisilla puheluilla myytte ainoastaan asiasta ymmärtämättömille vanhuksille ja muuten helposti vietäville ihmisille. Ilmeisesti mielestänne tämä on hyvä asia...

Eikö tämänkaltainen markkinointi ole laitonta, ja eikö Soneraa vastikään ole ojennettu epäselkeästä markkinoinnista?


Lopuksi vielä kolmas samanlainen ketju, johon on vaivauduttu jopa vastaamaan (vahingossa?):
viewtopic.php?f=86&t=19445

Merja_J kirjoitti:
Hei Pertsa69!

Totta puhut. Ihan tuolla tyylillä ei pitäisi kauppaa käydä. Laitan tästä ehdottomasti palautetta eteenpäin. Kiitos kun otit yhteyttä!


Ilmeisesti kahdessa kuukaudessa palaute ei ole vieläkään päätynyt kenenkään korviin? Vai ettekö vain kuuntele?

Terveisin,
Hala "Tilaan palveluita vain, jos koen tarvitsevani niitä; en edes harkitse ostavani mitään, jos myyjä ei suoraan kerro myyvänsä minulle jotain" Pata

2 kommenttia

Heippa halapata!

Heti alkuun kiitokset palautteestasi. Missään nimessä puhelun ei pitäisi aiheuttaa hämmennystä tai pahaa mieltä. Pahoittelut, kun näin on käynyt!
Tavoitteena on aina tyytyväinen asikas, jolla on oikeat tuotteet ja palvelut, lämminhenkisellä jutustelulla höystettynä :)
Tokihan me tätä kautta aina välitetään palautteet eteenpäin ja varmasti ne otetaan myös käsittelyyn.

Toivotaan (ja uskotaan), että jos jatkossa meiltä vielä sinulle rimpautetaan, saat meille jokaiselle kuuluvaa, ensiluokkaista palvelua!

Ihanaa syksynjatkoa sinne 🙂
Moi, ja kiitos vastauksesta.

Pahoittelut kärkkäästä kirjoituksestani, tarkoituksenani ei ollut syyttää teitä [foorumin asiakaspalvelijoita], vaan markkinoinnista vastaavia tahoja ja ylipäänsä johtoportaan poppoota. Ette kuitenkaan ole aspassa vastuussa asiasta. Suututti vaan kovin toistunut huonojen tapojen mukainen toiminta.

Toivottavasti välittämänne palautteen perusteella tehdään vihdoin oikeita toimenpiteitä. Juuri äsken on nähtävästi tullut taas viesti sivuten samanlaista epärehellistä myyntikikkailua. Tällä hetkellä tämän alifoorumin etusivulla on mielestäni kohtuuttoman paljon ketjuja samasta aiheesta - ongelma on selvästi todellinen.

Hyvää syksynjatkoa sinnekin päin, pysykää pirteinä.

Vastaa