Alustuksena tämän foorumin etusivulta kaksi esimerkkiketjua, joissa on jo sivuttu samaa aihetta ilman yhtäkään vastausta Soneran työntekijöiltä:
(kokonaan samaa asiaa) viewtopic.php?f=86&t=19586
(vastauksissa samaa asiaa) viewtopic.php?f=86&t=18528
Minulle tuli juuri äsken, toisen kerran puolen vuoden sisään, puhelu, jossa asia ei mennyt ollenkaan niin kuin piti.
Kummassakin puhelussa samat ongelmat:
- - Myyjä esittäytyy Soneran työntekijänä, joka on päivittämässä olemassaolevan liittymän tietoja
- Myyjä ei sano suoraan myyvänsä lisäpalvelua
- Myyjä ei itse asiassa sano myyvänsä mitään
- Myyjä ei mainitse mutkittelematta tuotteen hintaa ennen suoraa kysymystä, ja silloinkin vasta kolmannella kysymiskerralla
Miten te voitte sallia tämänkaltaista markkinointia nimissänne? Oletteko suoraan ohjeistaneet toimimaan näin? Tämänkaltaisilla puheluilla myytte ainoastaan asiasta ymmärtämättömille vanhuksille ja muuten helposti vietäville ihmisille. Ilmeisesti mielestänne tämä on hyvä asia...
Eikö tämänkaltainen markkinointi ole laitonta, ja eikö Soneraa vastikään ole ojennettu epäselkeästä markkinoinnista?
Lopuksi vielä kolmas samanlainen ketju, johon on vaivauduttu jopa vastaamaan (vahingossa?):
viewtopic.php?f=86&t=19445
Merja_J kirjoitti: Hei Pertsa69!
Totta puhut. Ihan tuolla tyylillä ei pitäisi kauppaa käydä. Laitan tästä ehdottomasti palautetta eteenpäin. Kiitos kun otit yhteyttä!
Ilmeisesti kahdessa kuukaudessa palaute ei ole vieläkään päätynyt kenenkään korviin? Vai ettekö vain kuuntele?
Terveisin,
Hala "Tilaan palveluita vain, jos koen tarvitsevani niitä; en edes harkitse ostavani mitään, jos myyjä ei suoraan kerro myyvänsä minulle jotain" Pata