Liityin asiakkaaksi 30.11.2012 10/2 Mbit/s valokuituliittymä sopimuksella jonka piti olla 9,90e/kk ensimmäiset 12kk ja 19,90e/ loput 12kk.
Tämä ei ole pitänyt paikkaansa. Lasku on 20,06e/kk ja ensimmäisen vuoden aikanakin useimmiten jokin muu summa kuin 9,90e/kk (9,98e äkkiseltään tarkistettuna).
Sopimusehtojen mukaan teidän pitäisi ilmoittaa hinnoittelun muuttumisesta etukäteen kirjallisesti. En ole saanut ilmoituksia, joten miksi minun pitäisi noudattaa sopimusta 30.11.2014 asti kun tekään ette sitä ole tehnyt? Kysymys on periaatteesta jonka mukaan sopimus on sopimus.
Kiitos.
Sonera miksi ette noudata sopimusta?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.