Skip to main content

Sonera Multi-SIM palvelusopimus

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Tervehdys!

Tämän Multi-SIM sopimuksen teon jälkeen soittaminen ja vastaaminen toimii normaalisti molemmilla puhelimilla. Mutta viestit tulevat vaihtelevasti vain jompaan kumpaan puhelimeen. Juuri äsken esim. saman lähettäjän kaksi peräkkäistä viestiä näkyivät pelkästään eri puhelimissa. On myöskin tapahtunut että joku lähetetty viesti ei ole näkynyt kummassakaan puhelimessa.
Yritykseen lähettää multimediaviesti tulee ilmotus: Epäonnistui. Tulevat multimediaviestit näkyvät vain "vanhassa" puhelimessa.
Yst. terveisin, tuulah

3 kommenttia

  • August 22, 2014
Hei tuulah !

Lisääthän tänne asetuksiin asikasnumerosi tai liittymänumeron ilman ensimmäistä 0-numeroa, niin katsotaan että liittymässä on kaikki kohdillaan.
Minkä merkkiset puhelimet sinulla on?
Rinnakkaisliittymässä ei ole MMS-viestimahdollisuutta, sen vuoksi MMS-viestit tulevat ja lähtevät vain päälliittymän kautta.

  • August 22, 2014
Katja hei!

Liittymänumero on: *********
Rinnakkaiskortin: *********ja sarjanumero ********************

Molemmat puhelimet Nokian.
tuulah.

Tarkistin Nokian mallin:
Nokia 2730 classic
-tuulah

  • August 27, 2014
Hei tuulah!

Kiitos viestistäsi. Vikapalvelustamme otettiin sinuun yhteyttä ja olitkin jo hoitanut asian kuntoon. Toivottavasti jatkossa myös tekstiviestit toimivat kuten pitääkin.