http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 9/11/27530
Avataan oikein oma ketju tälle huijaukselle.
Olisi syytä tehdä asialle jotain jotta nopeudet nousevat. Tukiasemia vaan kärräämään joka nurkkaan. Elisalla luvatut nopeudet ovat aivan omassa luokassaan.
Itse soitan tänään aspaan ja sanon maksavani ensimmäisen laskuni vasta kun nopeus on siedettävällä tasolla.
Sonera myöntää vihdoin-3,6Mbit/s nopeutta ei ole Soneralla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.