Hei
Minulla oli Sonera tuplanetti, jonka kuukausi maksu oli 29,90€/kk. Sen kahden vuoden sopimus lakkasi 09.03-13. Tämän jälkeen pelkän 8MB:n ADSL maksu olisi ollut n 72€/kk. Näin Sonera haluaa ryöstää asiakkaat ja/tai päästä niistä eroon. Tilasin uuden reittimen kokeiluun, toimisiko nettitikku yhteys nopammin uudella nettitikulla (niin kuin myyntipalvelu lupailee, nykyisin toimii 02-1Mb nop.). Luvattiin toimittaa tikkuu nopeasti. Kun ei kuulunut soitin, uusi lupaus ensi viikon lopulla?! Samassa yhteydessä lupailtiin tuplanetin toimivan11.03-13 saakka. Teitenkään lupaukset eivät pitäneet tässäkään tapauksessa,kuten Soneralla on tavallista.Yhteys ei toiminut enää 09.03-13 ollenkaan, lupauksista huolimatta. Sähköposti ym asiat jäi tästä syystä hoitamatta, josta aiheutuu suurta vahinkoa.
Soneran asiakaspalvelu ja lupaukset ovat kyllä yhtä tyhjän kanssa, miksi näin?
Sonera myynti ja asiakaspalvelun lupaukset
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.