Skip to main content

Sonera myynti ja asiakaspalvelun lupaukset

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei

Minulla oli Sonera tuplanetti, jonka kuukausi maksu oli 29,90€/kk. Sen kahden vuoden sopimus lakkasi 09.03-13. Tämän jälkeen pelkän 8MB:n ADSL maksu olisi ollut n 72€/kk. Näin Sonera haluaa ryöstää asiakkaat ja/tai päästä niistä eroon. Tilasin uuden reittimen kokeiluun, toimisiko nettitikku yhteys nopammin uudella nettitikulla (niin kuin myyntipalvelu lupailee, nykyisin toimii 02-1Mb nop.). Luvattiin toimittaa tikkuu nopeasti. Kun ei kuulunut soitin, uusi lupaus ensi viikon lopulla?! Samassa yhteydessä lupailtiin tuplanetin toimivan11.03-13 saakka. Teitenkään lupaukset eivät pitäneet tässäkään tapauksessa,kuten Soneralla on tavallista.Yhteys ei toiminut enää 09.03-13 ollenkaan, lupauksista huolimatta. Sähköposti ym asiat jäi tästä syystä hoitamatta, josta aiheutuu suurta vahinkoa.
Soneran asiakaspalvelu ja lupaukset ovat kyllä yhtä tyhjän kanssa, miksi näin?

1 kommentti

  • March 12, 2013
Hei v0400167298,
Kiinteä kaista näyttää päättyneen juurikin tuolloin 9.3. Nettitikun olisi pitänyt toimia ihan ok siitä eteenpäinkin, nettipalvelua siitä oli päivitetty mutta muita muutoksia ei oltu tehty. Onko tilanne edelleenkin se ettei tikku toimi?