Yritän tarkastella Soneran Omilta sivuilta omia tietojani. Kirjautuessani palveluun etusivulle tulee teksti: "Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Soneran liittymiä." Tämä ei kyllä pidä paikkansa. Nettiyhteyteni toimii ihan moitteettomasti enkä ikinä ole omistanut muita kuin Soneran nettiliittymiä. Onko palvelussa jokin ongelma? Ennen kirjautuminen on onnistunut ongelmitta. Olisi kiva päästä tarkistelemaan laskuarkistoa.
Sivu 1 / 1
Millä käyttäjätunnuksella olet kirjautunut Omille Sivuille?
Olethan yhdistänyt Soneran tunnukseen laajakaistatunnuksen (laajakaistatunnus esimerkiksi muodossa matti-2)?
Olethan yhdistänyt Soneran tunnukseen laajakaistatunnuksen (laajakaistatunnus esimerkiksi muodossa matti-2)?
Tänään sivut ovat toimineet. Ilmeisesti jokin häikkä ollut palvelussa.
Hei marwik,
Hieno juttu että on lähtenyt toimimaan. Jonkinlainen häiriö on voinut olla kyseessä.
Hieno juttu että on lähtenyt toimimaan. Jonkinlainen häiriö on voinut olla kyseessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.