Skip to main content

Sonera pitää tarjota myös vanhoille asiakkaille paremma

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

SONREA TARJOAA UUSILLE ASIAKKAILLE 24kk SOPIMUSTA eriääin halvalla, MUTTA VANHAT ASIAKKAAT MAKSAVAT KORKEITA HINTOJA - VANHAT ASIAKKAAT JOUTUVAT MAKSAMAAN 3x KORKEAMPIA HINTOJA KUIN UUDET AIAKKAAT!!!!!
[u:3qfcrztq]MINÄ AINAKIN LOPETAN HETI ENSITILASSA ELI TÄMÄN VUODEN KESÄLLÄ SONERAN LAAKAISTAN. [/u:3qfcrztq]
VANHOJEN ASIAKKAIDEN JUURI PITÄISI SAADA EDULLISIMMAT HINNAT - NÄINHÄN ESIM PANKIT, ERI KAUPANKESKUSLIIKKEET PALKITSEVAT VANHOJA ASIAKKAITA.
-SE NYT YKSINKERTAISTA ETTEI KENENKÄÄN TARVITSE KÄRSIÄ SONERAN SORTOHINNOITTELUSTA VANHOJAASIKKAITA KOHTAAN -
[u:3qfcrztq]MINÄ AINAKIN SUOSITTELEN YSTÄVILLE JOTAKIN MUUTA OPERAATTORIA KUIN SONERA !!!!!!!
TEE SINÄKIN SAMOIN!!!!![/u:3qfcrztq]

3 kommenttia

  • January 24, 2013
Hei korthe-26,


Harmi kuulla, että et ole ollut tyytyväinen sopimukseesi. Olet oikeassa että uusille asiakkaille löytyy hyviä tarjouksia, kuin myös olemassa oleville asiakkaille. Tavoitteemme on, että kaikki asiakkaamme voivat olla tyytyväisiä. Sinun kannattaa olla kesällä yhteyksissä Asiakaspalveluumme, saat aivan varmasti hyvän tarjouksen viimeistään silloin.

Sopimusasioista voit keskustella lisää Asiakaspalvelumme kanssa p. 0200 17000. Toivon, että voit olla tyytyväinen palveluihimme ja että liittymä toimii hyvin.

  • February 17, 2013
SORTO KAPITALISTI VÄÄRYYS KORKEA HINTA HIRVEÄÄ EN VOI YMMÄRTÄÄ EI MUUALLA TEHDÄ NÄIN EN SUOSITTELE IRTISANOKAA LIITTYMÄ MINÄ AINAKIN

Onko hauskaa kirjoittaa isoilla kirjaimilla?

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • February 17, 2013
Ikävä puhkaista kuplasi, mutta kaikki operaattorit toimivat samalla tavalla. Uusia asiakkaita houkutellaan täkytarjouksilla ja vanhat asiakkaat saattavat maksaa moninkertaisia hintoja jos eivät itse huolehdi liittymiään uusille tarjouksille...