Olen ollut soneran asiakas yhtäjaksoisesti yli 8 vuotta ja tähän sitten ollaan tultu - Perustaso! koska kuukausi saldoni pitää olla vähintään 30€. No tämä olikin ensimmäinen kerta, kun minut pudotettiin noin alas.
Sonera menee koko ajan vain huonommaksi, enää ei saa edes plussapisteitäkään ja sonera kiristää liittymäpaketeistakin.
Kyllä tässä on pakko alkaa vertaamaan hintoja muiden operaattorien väleillä, kävinkin jo Elisan -sivulla tutustumassa.
Sonera pudotti minut 'Perustasolle'
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.