Olen avannut 19.6.2011 uuden sähköpostilaatikon joka on käsittelyssä. Soitin tänään asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin, että avaukset tehdään automaattisesti, eikä sitä voi asiakaspalvelusta mitenkään nopeuttaa. Tämä ohjelmallinen laatikoiden avaus on aivan ok. Kun nyt olen 4 päivää odottanut, että se ohjelma sen avaa, niin voin todeta että se ei toimi. Mikä tahansa toimiva ohjelma jos se ajetaan suorittaa sille määrätyn tehtävän. Ihmettelen miksi Sonera ei myönnä että on ongelma ja yritä sitä korjata. Tästä samasta asiasta on tälläkin kirjoitettu jo viime vuoden puolella.
En pysty laittamaan profiiliini asiakasnumeroani, koska olen ollut vasta muutaman viikon Soneran asiakas ja en ole tilausvahvistusta Soneralta saanut. Mikähän tässäkin on vikana? Ei lupaavasti ala Sonera asiakkuuteni.
Sonera sähköpostilaatikoiden tilauksen käsittely aika
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.