Skip to main content
Mikäli Sonera Sopiva puhelinliittymän (ei kytkypuhelinta mukana) avaa esim. nyt huhtikuussa ja irtisanoo vaikkapa 2014 huhtikuussa, mitkä ovat a) irtisanomiskustannukset ja b) miten käytännössä puhelinliittymä irtisanotaan vaivattomasti?

Nyt voimassa olevassa tarjouskampanjassa mainitaan "Sopiva Suurenmoinen, vain 19,90€/kk (norm. 24,90 €/kk), Etu voimassa 24kk"

Tarkoittaako tässä Etu 24kk määräaikaista sopimusta, mikä sitoo käyttäjän 24kk ajaksi, missä 24kk aikana asiakas joutuu maksamaan erillisiä irtisanomiskustannuksia mikäli irtisanominen tapahtuu sopimuskauden aikana.
vai
Onko kyseessä etu, mikä ei sido asikasta 24kk sopimusjaksoon ja asiakas voi irtisanoa liittymän halustessaan milloin tahansa ilman erillisiä irtisanomiskustannuksia?

Mikäli erillisiä liittymän käyttöön liittymättömiä irtosanomiskustannuksia syntyy mitä nämä ovat suuruudeltaan? Näistä tiedoista ei ole Soneran verkkosivuilla mainintaa.
Onko kyseessä etu, mikä ei sido asikasta 24kk sopimusjaksoon ja asiakas voi irtisanoa liittymän halustessaan milloin tahansa ilman erillisiä irtisanomiskustannuksia?


Sanoit itsekin vastauksen. Etu ei sido asiakasta, vaan soneraa.
Heippa rr_58!

Kyseessä on 24kk hintaetu, ei määräaikaisuus. Liittymän voi irtisanoa milloin vain, ilman erillisiä kuluja.
Irtisanomiset voi hoitaa puhelimitse soittamalla tai varaamalla soittoajan Asiakaspalvelustamme.
Omilta Sivuilta löytyy palvelupyyntölomakkeita.
Jos käytät Facebookkia, löytyy Soneran Facebook -sivut, joissa voi lähestyä yksityisviestillä 🙂

Vastaa