Moi!
Ihmettelen, että miksi Sonera on alkanut lähettämään tuon Sopiva-liittymän muutoksien jälkeen kotiin pinon paperia, missä toivotetaan uusi asiakas tervetulleeksi ja jopa ilmoitetaan, että valittu laskutusmuoto on PAPERILASKU, vaikka e-laskusopimus on tehty aikoja sitten.
Kun Sopivaa säätää, niin siellä sanotaan, että ilmoitus muutoksesta laitetaan sähköpostilla, mikä aivan riittävä tuohon touhuun olisikin.
Muuttelen tuota liittymää aika ajoin ja nyt sieltä tulee jokaisen vaihdoksen jälkeen kirjekuori, missä on 3 paperiarkkia + palautuskuori jotain toiminnetta varten. Tämän te lähetätte vaikka joka kuukausi ihan ilmaiseksi, mutta jos haluaa yksipaperisin laskun paperilla, Sonera ryövää siitä useamman euron...
???
Sivu 1 / 1
Samaa muuten ihmettelin itsekin kun viimeksi liittymän pakettia muutin. Nivaska paperia tippui postiluukusta parin päivän päästä ja vaikutti olevan kohdistettu uusille asiakkaille.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.