En voi kuin ilmaista syvän pettymykseni sille, että ette kyenneet tarjoamaan iPhone 5S 32GB -mallia tänään päättyvän Sonera Sopiva Super -kampanjanne aikana.
Kävin viikko toisensa jälkeen katsomassa verkkokaupassanne päivittäin olisiko mallia tullut saataville mutta ei. Minulle olisi hyvin sopinut, että tilaus olisi otettu vastaan ja toimitettu sitten vaikkapa vasta 6 kk päästä jos sitä ei aikaisemmin olisi voitu saada. Kuka ties koska edes laitetta saattekaan, mutta liittymätarjous oli ja meni.
Sivu 1 / 1
Voit ottaa kampanjaliittymän vielä tänään ja päivittää puhelimen liittymän kun se on saatavilla...
Mutta luonnollisestihan nämä ovat ristiin ehdollisia asioita. Puhelimen saa halvemmalla kun ottaa kytkyliittymän samassa yhteydessä. Missään (ainakaan loogisesti ja helposti saatavilla) ei ole mitään tietoa miten vanhojen asiakkaiden liittymien ja puhelintarjousten osalta prosessi menee jos on mennäkseen.
Puhelimen saatavuudesta ei ole minkäänlaista konkreettista tietoa. Voi olla että sitä tulee saataville huomenna, tai helmikuussa. Täytyisi siis maksaa "odotusaikana" korkeampaa liittymähintaa ilman että siitä on vastaavaa hyötyä (nykyinen puhelimeni iPhone 3GS on niin vanha, että se ei tietenkään tue 4G-verkkoja).
Koska puhelimen saatavuudesta teiltä ei ole mitään tietoa ja jos sen saaminen kauttanne venyy kuukausitolkulla, voi olla edessä tilanne että kilpaileva operaattori sillä välin pystyy tekemään paremman tarjouksen myös siten että puhelinmallin saa heti käyttöön ja jos tässä yhteydessä olisi sidoksissa Soneralta ennakkoon ostettuun liittymään 24 kuukaudeksi, tilanne ei tietenkään olisi järkevä.
Olin päättänyt "loppuunkäyttää" nykyisen vanhan puhelimeni ja nyt se on jo konkreettisestikin elinkaarensa päässä (ollut jo muutaman kuukauden).
Puhelimen saatavuudesta ei ole minkäänlaista konkreettista tietoa. Voi olla että sitä tulee saataville huomenna, tai helmikuussa. Täytyisi siis maksaa "odotusaikana" korkeampaa liittymähintaa ilman että siitä on vastaavaa hyötyä (nykyinen puhelimeni iPhone 3GS on niin vanha, että se ei tietenkään tue 4G-verkkoja).
Koska puhelimen saatavuudesta teiltä ei ole mitään tietoa ja jos sen saaminen kauttanne venyy kuukausitolkulla, voi olla edessä tilanne että kilpaileva operaattori sillä välin pystyy tekemään paremman tarjouksen myös siten että puhelinmallin saa heti käyttöön ja jos tässä yhteydessä olisi sidoksissa Soneralta ennakkoon ostettuun liittymään 24 kuukaudeksi, tilanne ei tietenkään olisi järkevä.
Olin päättänyt "loppuunkäyttää" nykyisen vanhan puhelimeni ja nyt se on jo konkreettisestikin elinkaarensa päässä (ollut jo muutaman kuukauden).
Hei Luurimo!
Tosiaan Kyseinen mallin kohdalla on vielä edelleenkin saatavuus ongelmia ja viimeisimmän tiedon mukaan laitetta ei tule vieläkään verkkokauppaan, vaan näitä saa saatavuuden mukaan sonerakaupoista. Tosiaan tarjouspaketti tänään päättyy superista. Paketin tarjous on kyllä sellainen että se kannattaa hyödyntää, vaikka ilman puhelinta. Paketeista vielä sen verra: Puhelintahan ostaessa se liitetään aina johonkin numeroon ja siinä pitää olla sillä hetkellä myynnissä oleva paketti, eli en voi sanoa saako siinä vaiheessa enää tähän hintaan kyseistä. Tarjouksia toki tulee koko ajan lisää ja mielenkiinnolla odotellaan tulevaa:)
Tosiaan Kyseinen mallin kohdalla on vielä edelleenkin saatavuus ongelmia ja viimeisimmän tiedon mukaan laitetta ei tule vieläkään verkkokauppaan, vaan näitä saa saatavuuden mukaan sonerakaupoista. Tosiaan tarjouspaketti tänään päättyy superista. Paketin tarjous on kyllä sellainen että se kannattaa hyödyntää, vaikka ilman puhelinta. Paketeista vielä sen verra: Puhelintahan ostaessa se liitetään aina johonkin numeroon ja siinä pitää olla sillä hetkellä myynnissä oleva paketti, eli en voi sanoa saako siinä vaiheessa enää tähän hintaan kyseistä. Tarjouksia toki tulee koko ajan lisää ja mielenkiinnolla odotellaan tulevaa:)
Niin tietenkin tarjouksen voisi "hyödyntää", mutta mahdollisena ongelmana onkin juuri tämä mainitsemani tilanne että mikäli puhelinmalli tulee saataville hyvällä tarjouksella toiselta operaattorilta sillä välin kun myytte eioota, olisin kahden liittymän loukussa.
Toki ensisijaisesti pysyisin asiakkaananne kuten heinäkuusta 2009 olen tehnyt koska matkapuhelinasioiden lisäksi myös laajakaista- ja tv-palvelut on hankittuna teiltä. Vaan kun nykyinen laite vetelee viimeisiään niin sen mukaan elellään ja toivotaan että saatte laitetta myyntiin kenties sopivin pakettitarjouksin.
Toki ensisijaisesti pysyisin asiakkaananne kuten heinäkuusta 2009 olen tehnyt koska matkapuhelinasioiden lisäksi myös laajakaista- ja tv-palvelut on hankittuna teiltä. Vaan kun nykyinen laite vetelee viimeisiään niin sen mukaan elellään ja toivotaan että saatte laitetta myyntiin kenties sopivin pakettitarjouksin.
luurimo kirjoitti: Mutta luonnollisestihan nämä ovat ristiin ehdollisia asioita. Puhelimen saa halvemmalla kun ottaa kytkyliittymän samassa yhteydessä. Missään (ainakaan loogisesti ja helposti saatavilla) ei ole mitään tietoa miten vanhojen asiakkaiden liittymien ja puhelintarjousten osalta prosessi menee jos on mennäkseen.
Puhelimen saatavuudesta ei ole minkäänlaista konkreettista tietoa. Voi olla että sitä tulee saataville huomenna, tai helmikuussa. Täytyisi siis maksaa "odotusaikana" korkeampaa liittymähintaa ilman että siitä on vastaavaa hyötyä (nykyinen puhelimeni iPhone 3GS on niin vanha, että se ei tietenkään tue 4G-verkkoja).
Koska puhelimen saatavuudesta teiltä ei ole mitään tietoa ja jos sen saaminen kauttanne venyy kuukausitolkulla, voi olla edessä tilanne että kilpaileva operaattori sillä välin pystyy tekemään paremman tarjouksen myös siten että puhelinmallin saa heti käyttöön ja jos tässä yhteydessä olisi sidoksissa Soneralta ennakkoon ostettuun liittymään 24 kuukaudeksi, tilanne ei tietenkään olisi järkevä.
Olin päättänyt "loppuunkäyttää" nykyisen vanhan puhelimeni ja nyt se on jo konkreettisestikin elinkaarensa päässä (ollut jo muutaman kuukauden).
Nykyinen Superin tarjous koskee myös vanhoja asiakkaita, eli voit päivittää nykyisen liittymäsi uuteen pakettiin ja saat sen etuhintaan 24 kk ajan. Pelkästä Superista ei tule uutta määräaikaisuutta liittymään, se on vain liittymätyypin vaihto. Sitten voit rauhassa joko odottaa 32 Gt mallia saapuvaksi tai tarvittaessa (mahdollisen vanhan liittymän määriksestä riippuen) viedä liittymäsi toiselle operaattorille jos saat paremman tarjouksen sieltä.
Kun haluamaasi puhelinta tulee saataville, voit päivittää puhelimen 24 kk määräaikaisuutta vastaan olemassa olevaan liittymään kytkyn hintaedulla.
Nyt kyseessä on vain se, haluatko maksaa tuota Superin 19,90 etuhintaa jo ennen kuin saat uuden luurin ja hyödyntää hintaedun vai odotatko seuraavaa kampanjaa mikä ehkä on tulossa.
Ok. Kiitos, ensimmäinen selkeä ja konkreettinen "rautalankavastaus". Vaihdan ja odottelen ja katsotaan erikseen miten laitesaatavuus etenee ja mistä - niin kauan kuin henki nykyisessä pihisee.
Hei Luurimo!
Ensinnäkin kiitos Kjns:lle loistavasta vastauksesta. Tosiaan Tämän hetken Super-pakettia pystyy hyödyntämään nykyisetkin asiakkaat ja tämähän ei sisällä määräaikaisuutta. Toivottavasti puhelin kestää vielä hetken ja puhelimen saatavuus kyllä paranee kunhan päästään tästä alkurysäyksestä eteenpäin.
Ensinnäkin kiitos Kjns:lle loistavasta vastauksesta. Tosiaan Tämän hetken Super-pakettia pystyy hyödyntämään nykyisetkin asiakkaat ja tämähän ei sisällä määräaikaisuutta. Toivottavasti puhelin kestää vielä hetken ja puhelimen saatavuus kyllä paranee kunhan päästään tästä alkurysäyksestä eteenpäin.
Teille tiedoksi ja tarkennukseksi.
Tein päivityksen itse Omilla sivuilla. Hinnaksi prosessi näytti koko ajan listahinnan 29,90€/kk. Näin myös loppuyhteenvedossa.
Otin yhteyttä netissä chat-asiakaspalveluunne ja hinnaksi oli jäänyt se 29,90€/kk jonka asiakaspalvelija muutti jälkeenpäin tarjoushintaiseksi.
Tein päivityksen itse Omilla sivuilla. Hinnaksi prosessi näytti koko ajan listahinnan 29,90€/kk. Näin myös loppuyhteenvedossa.
Otin yhteyttä netissä chat-asiakaspalveluunne ja hinnaksi oli jäänyt se 29,90€/kk jonka asiakaspalvelija muutti jälkeenpäin tarjoushintaiseksi.
Eipä kestä, päivittelin ko. kampanjan itselle ja vaimolle niin tuli selvitettyä prosessi ja ehdot vielä varmuuden vuoksi aspasta kun piti vaihtaa itsekin puhelinta samalla siinä (16 Gt 5S jonka sain paikallisesta liikkeestä heti mukaan).
Vinkkinä muuten, jos lähettyvilläsi on Sonera Kauppa, on heillä eri varasto kuin verkkokaupassa, voit kysäistä paikallisen liikkeen varastosaldoja Sonera Kauppojen puhelinpalvelusta 0200 20010 (mpm/pvm, ark. klo 10-18), jos heillä sattuisi olemaan 32 Gt mallia varastossa.
Kaikissa tapauksissa tarjous ei tosiaan ole päivittynyt oikein syystä X liittymän ominaisuuksissa, mutta aspa saa hinnan oikaistua jälkeenpäin kuten sinunkin tapauksessasi. Tästä on muutamassa ketjussa palstalla ollut puhetta ja Soneran aspan ohje oli nimeomaan ottaa yhteyttä että he korjaavat hinnan manuaalisesti oikein.
Vinkkinä muuten, jos lähettyvilläsi on Sonera Kauppa, on heillä eri varasto kuin verkkokaupassa, voit kysäistä paikallisen liikkeen varastosaldoja Sonera Kauppojen puhelinpalvelusta 0200 20010 (mpm/pvm, ark. klo 10-18), jos heillä sattuisi olemaan 32 Gt mallia varastossa.
luurimo kirjoitti:
Tein päivityksen itse Omilla sivuilla. Hinnaksi prosessi näytti koko ajan listahinnan 29,90€/kk. Näin myös loppuyhteenvedossa.
Otin yhteyttä netissä chat-asiakaspalveluunne ja hinnaksi oli jäänyt se 29,90€/kk jonka asiakaspalvelija muutti jälkeenpäin tarjoushintaiseksi.
Kaikissa tapauksissa tarjous ei tosiaan ole päivittynyt oikein syystä X liittymän ominaisuuksissa, mutta aspa saa hinnan oikaistua jälkeenpäin kuten sinunkin tapauksessasi. Tästä on muutamassa ketjussa palstalla ollut puhetta ja Soneran aspan ohje oli nimeomaan ottaa yhteyttä että he korjaavat hinnan manuaalisesti oikein.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.