Skip to main content

Sonera Spotify Premium tutustumisjakson lopetus?

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

(Soneran OmatSivut puolella ei pysty lähettämään palveluviestiä, toiminto ei ole ollut pitkään aikaan toiminnassa. Laitan tänne kun ei puhelimellakaan tätä jaksa soittaa ja kuunnella hissimusiikkia jonossa)

Minulla on Soneran 100/10 laajakaista sekä SoneraViihde palvelut. Kolmantena on Sonera Spotify Premium ilmainen tutustumisjakso. Jatkuuko tilaus kun tutustumisjakso umpeutuu? Haluaisin lopettaa Spotify lisäpalvelun jakson loppuun. Miten tapahtuu?

4 kommenttia

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • July 19, 2014
Tilaus jatkuu normaalin hinnan mukaisesti 9,95€/kk jos et lopeta tilaustasi. Peruutus onnistuu siis ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, mutta myös täältä foorumiltakin saat apua tähän.

  • July 21, 2014
Hei whome! Spotifyn ilmaisjakso päättyy 27.8., jonka jälkeen palvelu jatkuu normaalihinnalla.Tarvitsemme hieman tarkempia tietoja irtisanomista varten, joten voitko ottaa yhteyttä vaikkapa Facebookin, Twitterin tai Omien Sivujen kautta.

  • July 23, 2014
Kirjauduin Omat Sivut ja käytin jotain Lisäpalvelut kategorian palautetyyppiä jolla pystyin lähettämään Spotify Premium ilmaisjakson peruutusilmituksen. Toivottavasti menee perille koska ei ollut suoraan Spotify palautevaihtoehtoa tarjolla.

Monet palautelomakkeen vaihtoehdot olivat jotain braindamage FAQ "1. tarkista onko virrat päällä, 2. tarkista onko valot päällä" jne valmiin luettelon läpikäyntiä.

Jos valitsee Laajakaista/Muut asiat -kohdan tulee virheteksti "Laajakaistan palvelupyyntölomake on hetkellisesti pois käytöstä, pahoittelut mahdollisesta vaivasta..." joka on tullut jo pari kuukautta.

  • July 24, 2014
Hei whome!

Laajakaistan palvelupyyntölomakkeet ovat tosiaan toistaiseksi poissa käytöstä. Mutta hyvä mikäli löysit kohdan jolla viestin lähetys onnistuu. Se lienee matkapuhelinpuolen lomake, mutta sillä onnistuu myös.