Mitä ihmeen datayhteyksiä mulla on Nokia N8:ssa useita kpl, joista yksikään ei toimi? Nokia N8 ostettu teiltä, Soneralta. Olen viime aikoina käyttänyt puhelinta WLAN:n kautta (nekin yhteydet teiltä), mutta nyt olisi saatava maksetut puhelinpakettiin kuuluvat datayhteydet toimimaan. Mitä tehdä?
Sivu 1 / 1
Jaahas, en ollut WAP:peja kokeillutkaan. Ne näytti toimivan.
Hei Keckman!
Tuolla WAP-apn:llä netti yleensä toimii melko hitaasti, joten sen käyttöä ei suositella.
Kannattaa tilata oikeat asetukset puhelimeen tekstiviestillä. Lähetä viesti ASETUKSET numeroon 15400 ja saat paluuviestinä asetukset puhelimeesi. Tämän jälkeen tallennat asetukset ja käynnistät puhelimen uudelleen. Tämä toimenpide aiheuttaa sen, että puhelimesi käyttää jatkossa internet-apn:ää ja netti todennäköisesti toimii paremmin.
Tuolla WAP-apn:llä netti yleensä toimii melko hitaasti, joten sen käyttöä ei suositella.
Kannattaa tilata oikeat asetukset puhelimeen tekstiviestillä. Lähetä viesti ASETUKSET numeroon 15400 ja saat paluuviestinä asetukset puhelimeesi. Tämän jälkeen tallennat asetukset ja käynnistät puhelimen uudelleen. Tämä toimenpide aiheuttaa sen, että puhelimesi käyttää jatkossa internet-apn:ää ja netti todennäköisesti toimii paremmin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.