Skip to main content

Sonera tietoturva

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Onko tarpeen maksaa tieturva kahteen kertaan kun on ADLS ja ns.liikkuva nettitikku käytössä.
Näissä molemmissa on tietoturva ja yhteislakussa se on sitten kahteen kertaan laskutettu.

Eikö riitä että tietoturva on vain toisessa liittymässä esim. kiinteässä jota käytän päivittäin. nettitikkua käytän satunnaisesti kerta pari viikossa.

3 kommenttia

  • March 6, 2012
Hei helpen43-15!

Sonera Tietoturva Plus -palvelun lisenssinumero käy kolmelle eri tietokoneelle. Jos käytössäsi on maksimissaan kolme konetta, et tarvitse kahta lisenssinumeroa. Toisen lisenssinumeron saat irtisanottua soittamalla Asiakaspalveluumme tai kirjautumalla Omille Sivuille.

  • April 7, 2012
Hilma kirjoitti:
Hei helpen43-15!

Sonera Tietoturva Plus -palvelun lisenssinumero käy kolmelle eri tietokoneelle. Jos käytössäsi on maksimissaan kolme konetta, et tarvitse kahta lisenssinumeroa. Toisen lisenssinumeron saat irtisanottua soittamalla Asiakaspalveluumme tai kirjautumalla Omille Sivuille.



Tarkoittaako tuo nyt sitä että tietokoneessa läppärissä on sonera tietoturva käytössä kun sen on liikkuvalta laajakaistalta ladannut ja kun ottaa ADSL2+käyttöön niin ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin liittää kiinteä laajakaista läppäriin. Toimiiko Fsecuren reaalipäivitys myös ADSL2+puhelinverkolla?

  • April 10, 2012
Hei helpen43-15,
Tosiaan, jos haluat vain käyttää Liikkuvan Laajakaistan mukana tullutta Tietoturvaa, varmista että kaikilla käyttämilläsi koneilla (yksi lisenssinumero on siis kolmelle koneelle käytettävissä) on kyseinen lisenssinumero käytössä. Päivitys toimii ongelmitta myös kiinteässä verkossa.