Onko tarpeen maksaa tieturva kahteen kertaan kun on ADLS ja ns.liikkuva nettitikku käytössä.
Näissä molemmissa on tietoturva ja yhteislakussa se on sitten kahteen kertaan laskutettu.
Eikö riitä että tietoturva on vain toisessa liittymässä esim. kiinteässä jota käytän päivittäin. nettitikkua käytän satunnaisesti kerta pari viikossa.
Sonera tietoturva
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.