MauAn pyytää tarkistamaan Sonera Tietoturva- tilaukseni tilanteen. Olen aikaisemmin vuosia sitten asentanut ohjelmiston kolmeen koneeseen, joista yksi on vanhentumisen vuoksi otettu pois käytöstä.
Yritin tarkistaa laajakaistatilaukseni ominaisuuksia ja sitä tehdessäni tulin painaneeksi nappulaa, joka johti uuden Sonera Tieturva-palvelun tilaukseen. Vanha tilaukseni on voimassa ja toimii nyt kahdessa tietokoneessani ja asennan ohjelman uuteen, nyt hankkimaani pöytäkoneeseen.
En tarvitse puhelimeeni tullutta uutta lisenssiavaintani, jota en myös ole aktivoinut.
Pyydän vastaamaan sähköpostiini.
MauAn
Sivu 1 / 1
Hei MauAn!
Lisäätkö vielä asiakasnumerosi tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin niin katsotaan asiaa tarkemmin? Ilmoitteletko vielä tänne kun olet asiakasnumeron lisännyt niin tiedetään hoitaa homma loppuun.
Lisäätkö vielä asiakasnumerosi tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin niin katsotaan asiaa tarkemmin? Ilmoitteletko vielä tänne kun olet asiakasnumeron lisännyt niin tiedetään hoitaa homma loppuun.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.