Moi
Asensin Sonera tietoturvan 1 kk:n kokeiluversion. Ohjelma on toiminyt mielestäni hyvin ja nyt kun kokeilukuukausi on kohta ohi, tilasin omien sivujen kautta kokonaisturvan yhdelle koneelle.
Mutta ohjelma ei hyväksy saamaani lisenssiavainta ??
Sivu 1 / 1
Hei Vp83!
Tuleeko mitään virheilmoitusta? Kannattaa tarkistaa, että kaikki kirjaimet on varmasti oikein. Jos ei vieläkään onnistu, niin voin tarkistaa ja lähettää lisenssiavaimen uudestaan. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), jotta pääsen tietoihisi käsiksi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Tuleeko mitään virheilmoitusta? Kannattaa tarkistaa, että kaikki kirjaimet on varmasti oikein. Jos ei vieläkään onnistu, niin voin tarkistaa ja lähettää lisenssiavaimen uudestaan. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), jotta pääsen tietoihisi käsiksi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Moi
Tulee ilmoitus - Vahvistus epäonnistui, tarkista, että olet antanut tilauskoodin oikein -
Koodi pitäisi olla ihan oikein, kun olen sen kopioinut ja liittänyt tekstikenttään omilta sivulta.
Olen vaihtanut yritysliittymästä omaan puhelinliittymään vähän aikaa sitten, joten en ole saanut vielä laskua. Ja laskuarkistossa näkyy olevan tulossa oleva lasku, mutta en löydä siitä asiakasnumeroa ?
Pystynkö lähettämään tietoni muuta kautta vai soitanko asiakaspalveluun ?
Tulee ilmoitus - Vahvistus epäonnistui, tarkista, että olet antanut tilauskoodin oikein -
Koodi pitäisi olla ihan oikein, kun olen sen kopioinut ja liittänyt tekstikenttään omilta sivulta.
Olen vaihtanut yritysliittymästä omaan puhelinliittymään vähän aikaa sitten, joten en ole saanut vielä laskua. Ja laskuarkistossa näkyy olevan tulossa oleva lasku, mutta en löydä siitä asiakasnumeroa ?
Pystynkö lähettämään tietoni muuta kautta vai soitanko asiakaspalveluun ?
Asiakasnro lisätty tietoihin.
Hei VP83,
Kokeiletko vielä asentaa ohjelman uudestaan käyttäen -6Z8X loppuista lisenssiavaintasi? Lisenssikoodi on valtuutettu nyt uudestaan joten asennuksen tulisi onnistua.
Jos lisenssikoodisi ei kuitenkaan toimi tai ei täsmää -6Z8X loppuosan kanssa, ilmoita vielä tänne niin katsotaan tilannetta uudestaan!
Kokeiletko vielä asentaa ohjelman uudestaan käyttäen -6Z8X loppuista lisenssiavaintasi? Lisenssikoodi on valtuutettu nyt uudestaan joten asennuksen tulisi onnistua.
Jos lisenssikoodisi ei kuitenkaan toimi tai ei täsmää -6Z8X loppuosan kanssa, ilmoita vielä tänne niin katsotaan tilannetta uudestaan!
Moi
Eipä toimi ei.
Poistin ohjelman ja asensin uudestaan. Poistin myös tilauksen ja tilasin uudestaan, mutta myös uusi lisenssiavain ei toimi. Kinkkinen juttu kyllä...
Eipä toimi ei.
Poistin ohjelman ja asensin uudestaan. Poistin myös tilauksen ja tilasin uudestaan, mutta myös uusi lisenssiavain ei toimi. Kinkkinen juttu kyllä...
Hei VP83,
Laitoin sinulle uuden lisenssiavaimen tulemaan txt-viestillä, kokeiletko sillä toimiiko aktivointi? Vanhalla lisenssillä ei enää voi yrittää aktivoida palvelua. Ilmoitathan asiasta miten kävi!
Laitoin sinulle uuden lisenssiavaimen tulemaan txt-viestillä, kokeiletko sillä toimiiko aktivointi? Vanhalla lisenssillä ei enää voi yrittää aktivoida palvelua. Ilmoitathan asiasta miten kävi!
Moi
Eipä toimi uusikaan lisenssikoodi...
Eipä toimi uusikaan lisenssikoodi...
Hei VP83!
Lähetin sinulle tekstiviestinä uuden lisenssiavaimen, jonka loppuosa on -TZGG. Ilmoitathan, mikäli Tietoturva-palvelun asennus ei onnistu uudellakaan lisenssiavaimella.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Lähetin sinulle tekstiviestinä uuden lisenssiavaimen, jonka loppuosa on -TZGG. Ilmoitathan, mikäli Tietoturva-palvelun asennus ei onnistu uudellakaan lisenssiavaimella.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Noniin, nyt toimii. Muutaman uudelleen asennuksen jälkeen ohjelma vihdoin hyväksyi lisenssiavaimen.
Kiitos
Kiitos
Hei
Minulla on myös onegelmia tuon lisenssin toimivuuden kanssa, on oikein kirjoitettu, uudelleen asennettu muutamaan kertaan ja ei vain kelpaa.
Minulla on myös onegelmia tuon lisenssin toimivuuden kanssa, on oikein kirjoitettu, uudelleen asennettu muutamaan kertaan ja ei vain kelpaa.
Hei ritva,
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään vilkaisemaan tuota lisenssiä.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään vilkaisemaan tuota lisenssiä.
Hei VP83!
Hieno homma, että Sonera Tietoturva -palvelu toimii nyt oikein. Kiitos sinulle kärsivällisyydestäsi.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Hieno homma, että Sonera Tietoturva -palvelu toimii nyt oikein. Kiitos sinulle kärsivällisyydestäsi.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Hei ritva!
Oletkohan jo saanut Sonera Tietoturva -palvelun toimimaan? Voit lisätä tämän Keskustelupalstan profiiliisi laskuistasi löytyvän asiakasnumeron (10 numeroa), jotta päästään korjaamaan tilanne, mikäli ongelma jatkuu edelleen. Asiakasnumerosi ei näy muille keskustelijoille.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Oletkohan jo saanut Sonera Tietoturva -palvelun toimimaan? Voit lisätä tämän Keskustelupalstan profiiliisi laskuistasi löytyvän asiakasnumeron (10 numeroa), jotta päästään korjaamaan tilanne, mikäli ongelma jatkuu edelleen. Asiakasnumerosi ei näy muille keskustelijoille.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Hei,
Asiakasnumero lisätty profiiliin.
Asiakasnumero lisätty profiiliin.
Hei ritva,
kytkin sinulle uudestaan tuon tietoturvakoodin. Laitoin sinulle tämän uuden koodin tekstiviestillä tulemaan.
Asenna uudelleen koneellesi tämä Sonera Tietoturva (kun ensin poistat vanhan tietoturvan pois). Tämän jälkeen asenna uudelleen Sonera Tietoturva ja lisenssikoodia kysyessä syötä tekstiviestillä tullut koodi kohtaan, missä sitä kysytään.
Mikäli ongelmia tulee vielä tässä asennuksessa, niin suosittelen Helpsoniin yhteydenottoa.
Helpson puh. 0600 10 100 (ma-pe 8 - 21, la 9 - 17 1,99€ / min + pvm/mpm )
http://www.helpson.fi/
kytkin sinulle uudestaan tuon tietoturvakoodin. Laitoin sinulle tämän uuden koodin tekstiviestillä tulemaan.
Asenna uudelleen koneellesi tämä Sonera Tietoturva (kun ensin poistat vanhan tietoturvan pois). Tämän jälkeen asenna uudelleen Sonera Tietoturva ja lisenssikoodia kysyessä syötä tekstiviestillä tullut koodi kohtaan, missä sitä kysytään.
Mikäli ongelmia tulee vielä tässä asennuksessa, niin suosittelen Helpsoniin yhteydenottoa.
Helpson puh. 0600 10 100 (ma-pe 8 - 21, la 9 - 17 1,99€ / min + pvm/mpm )
http://www.helpson.fi/
Nyt sain asennettua, kiitos
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.