Skip to main content

Sonera tietoturva ei hyväksy saamaani lisenssiavainta

  • December 11, 2014
  • 16 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moi

Asensin Sonera tietoturvan 1 kk:n kokeiluversion. Ohjelma on toiminyt mielestäni hyvin ja nyt kun kokeilukuukausi on kohta ohi, tilasin omien sivujen kautta kokonaisturvan yhdelle koneelle.

Mutta ohjelma ei hyväksy saamaani lisenssiavainta ??

16 kommenttia

  • April 28, 2014
Hei Vp83!

Tuleeko mitään virheilmoitusta? Kannattaa tarkistaa, että kaikki kirjaimet on varmasti oikein. Jos ei vieläkään onnistu, niin voin tarkistaa ja lähettää lisenssiavaimen uudestaan. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), jotta pääsen tietoihisi käsiksi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • April 28, 2014
Moi

Tulee ilmoitus - Vahvistus epäonnistui, tarkista, että olet antanut tilauskoodin oikein -

Koodi pitäisi olla ihan oikein, kun olen sen kopioinut ja liittänyt tekstikenttään omilta sivulta.

Olen vaihtanut yritysliittymästä omaan puhelinliittymään vähän aikaa sitten, joten en ole saanut vielä laskua. Ja laskuarkistossa näkyy olevan tulossa oleva lasku, mutta en löydä siitä asiakasnumeroa ?

Pystynkö lähettämään tietoni muuta kautta vai soitanko asiakaspalveluun ?

  • April 30, 2014
Asiakasnro lisätty tietoihin.

  • May 5, 2014
Hei VP83,

Kokeiletko vielä asentaa ohjelman uudestaan käyttäen -6Z8X loppuista lisenssiavaintasi? Lisenssikoodi on valtuutettu nyt uudestaan joten asennuksen tulisi onnistua.

Jos lisenssikoodisi ei kuitenkaan toimi tai ei täsmää -6Z8X loppuosan kanssa, ilmoita vielä tänne niin katsotaan tilannetta uudestaan!

  • May 5, 2014
Moi

Eipä toimi ei.

Poistin ohjelman ja asensin uudestaan. Poistin myös tilauksen ja tilasin uudestaan, mutta myös uusi lisenssiavain ei toimi. Kinkkinen juttu kyllä...

  • May 6, 2014
Hei VP83,

Laitoin sinulle uuden lisenssiavaimen tulemaan txt-viestillä, kokeiletko sillä toimiiko aktivointi? Vanhalla lisenssillä ei enää voi yrittää aktivoida palvelua. Ilmoitathan asiasta miten kävi!

  • May 16, 2014
Moi

Eipä toimi uusikaan lisenssikoodi...

  • May 20, 2014
Hei VP83!

Lähetin sinulle tekstiviestinä uuden lisenssiavaimen, jonka loppuosa on -TZGG. Ilmoitathan, mikäli Tietoturva-palvelun asennus ei onnistu uudellakaan lisenssiavaimella.


Ystävällisin terveisin

Tapani V

  • May 20, 2014
Noniin, nyt toimii. Muutaman uudelleen asennuksen jälkeen ohjelma vihdoin hyväksyi lisenssiavaimen.

Kiitos

  • May 24, 2014
Hei
Minulla on myös onegelmia tuon lisenssin toimivuuden kanssa, on oikein kirjoitettu, uudelleen asennettu muutamaan kertaan ja ei vain kelpaa.

  • May 26, 2014
Hei ritva,

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään vilkaisemaan tuota lisenssiä.

  • May 30, 2014
Hei VP83!

Hieno homma, että Sonera Tietoturva -palvelu toimii nyt oikein. Kiitos sinulle kärsivällisyydestäsi.


Ystävällisin terveisin

Tapani V

  • May 30, 2014
Hei ritva!

Oletkohan jo saanut Sonera Tietoturva -palvelun toimimaan? Voit lisätä tämän Keskustelupalstan profiiliisi laskuistasi löytyvän asiakasnumeron (10 numeroa), jotta päästään korjaamaan tilanne, mikäli ongelma jatkuu edelleen. Asiakasnumerosi ei näy muille keskustelijoille.


Ystävällisin terveisin

Tapani V

  • June 1, 2014
Hei,
Asiakasnumero lisätty profiiliin.

  • June 4, 2014
Hei ritva,

kytkin sinulle uudestaan tuon tietoturvakoodin. Laitoin sinulle tämän uuden koodin tekstiviestillä tulemaan.
Asenna uudelleen koneellesi tämä Sonera Tietoturva (kun ensin poistat vanhan tietoturvan pois). Tämän jälkeen asenna uudelleen Sonera Tietoturva ja lisenssikoodia kysyessä syötä tekstiviestillä tullut koodi kohtaan, missä sitä kysytään.

Mikäli ongelmia tulee vielä tässä asennuksessa, niin suosittelen Helpsoniin yhteydenottoa.

Helpson puh. 0600 10 100 (ma-pe 8 - 21, la 9 - 17 1,99€ / min + pvm/mpm )
http://www.helpson.fi/

  • June 5, 2014
Nyt sain asennettua, kiitos