Skip to main content

Sonera Tietoturva muuttuu englanninkieliseksi

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Hei!

Nykyään alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään, kun Sonera Tietoturva on alkaillut muuttua englanninkieliseksi (kuva: http://i.imgur.com/NT1tP.jpg) niin ja sittenkun tuo on muuttunut englanninkieliseksi tuosta valikosta, niin koneen uudelleenkäynnistys ei toimi, eli kun valitsen Windows valikosta että "Käynnistä uudelleen" niin kone lähtee sammuttamaan, mutta sittenkun näyttö menee mustaksi ja sen yleensä sen jälkeen pitäs tulla takaisin, niin näyttö jää vain mustaksi ja ei tapahdu mitää. Pitää aina sammuttaa kone ensin ja laittaa uudelleen päälle.

Olen asentanut Sonera Tietoturvan 4 kertaa uudelleen ja se pysyy ehkä viikon suomenkielisenä tuosta valikosta mutta tänään se taas muuttui enkunkieliseksi.

Sittenkun laitan että, "Open Sonera Tietoturva" , niin se on siinä näytössä suomenkielinen (kuva: http://i.imgur.com/gm4ho.jpg).

Joten mitään apua? Ehkä jossain päivityksessä on tullut jotain vikaa, kun enne ei ole tapahtunut näin? Ollut käytössä noin kaksi vuotta, ja nyt on vasta alkanut tekemään noin

3 kommenttia

  • September 24, 2012
Hei Derruboi

Kuulostaapa merkilliseltä ongelmalta. Oletko kokeillut ensin poistaa Tietoturvaa Ohjauspanelin kautta ja vasta tämän jälkeen asentaa Tietoturvan uudelleen? Apua Tietoturvan poistamiseen löydät täältä. Mikäli olet jo kokeillut tätä, ota yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö.

F-securen sivuilta löytyy FSDIAG -niminen työkalu, jonka avulla tämän tyyppisiä ongelmia voidaan alkaa selvittämään. Tee FSDIAG-tiedosto ja yhteyttä meihin. Me välitämme tiedoston F-securelle. He pystyvät tutkimaan ohjelmiston liittyviä ongelmia paremmin.

  • September 24, 2012
Arttu- kirjoitti:
Hei Derruboi

Kuulostaapa merkilliseltä ongelmalta. Oletko kokeillut ensin poistaa Tietoturvaa Ohjauspanelin kautta ja vasta tämän jälkeen asentaa Tietoturvan uudelleen? Apua Tietoturvan poistamiseen löydät täältä. Mikäli olet jo kokeillut tätä, ota yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö.

F-securen sivuilta löytyy FSDIAG -niminen työkalu, jonka avulla tämän tyyppisiä ongelmia voidaan alkaa selvittämään. Tee FSDIAG-tiedosto ja yhteyttä meihin. Me välitämme tiedoston F-securelle. He pystyvät tutkimaan ohjelmiston liittyviä ongelmia paremmin.


Korjaan vielä tuosta uudelleenkäynnistys jutusta, että virtavalot ja kaikki nämä palavat, kone hurisee, mutta näytöllä ei näy yhtään mitään! Olen odottanu 15 minuuttia eikä sillonkaan ole tapahtunut mitään. Näyttö on vaan musta. Silloinkun Tietoturva oli vielä suomekielinen, tätä ei tapahtunut.

EDIT: Tässä on se fsdiag :) FSDIAG

  • September 24, 2012
Hei Derruboi

Valitettavasti en pysty ottamaan FSDIAG vastaan palstan kautta. Asiasta pitää kirjata vikailmoitus. Vikailmoituksen kautta FSDIAG lähtee F-Securelle tutkittavaksi. Tee asiasta palvelupyyntö niin me otamme yhteyttä sinuun. Sovitaan erikseen, miten toimitat FSDIAG:n meille.