Hei,
laskulleni 71616022 on ilmestynyt joku Sonera Tietoturva Plus, josta minulla ei ole tietoa ja en sellaista tarvitse.
Ystävällisin terveisin,
Heidi Nieminen
Sivu 1 / 1
Moi Heidi! Sonera Tietoturva on ollut ilmaisena edellisen sopimuksen ajan, mutta nyt se on tosiaan muuttunut maksulliseksi. Irtisanoin palvelun, joten asia on tällä kunnossa.
Hei,
pitääkö se kuitenkin maksaa ko.laskulla? En ole saanut ilmoitusta koko Tietoturvan olemassaolosta.. saati sitten sen muuttumisesta hinnalliseksi.
pitääkö se kuitenkin maksaa ko.laskulla? En ole saanut ilmoitusta koko Tietoturvan olemassaolosta.. saati sitten sen muuttumisesta hinnalliseksi.
Voidaan tehdä tässä tapauksessa niin, että hyvitän tietoturvaveloituksen kokonaisuudessaan eli voit vähentää tuon 7,99€ laskultasi.
Laajakaistalaskuthan lähtevät parin kuukauden viiveellä, joten tietoturvasta veloitetaan myös joulu- ja tammikuun laskuilla. Teen myös näille laskuille hyvitykset etukäteen.
Laajakaistalaskuthan lähtevät parin kuukauden viiveellä, joten tietoturvasta veloitetaan myös joulu- ja tammikuun laskuilla. Teen myös näille laskuille hyvitykset etukäteen.
Kiitos nopeasta palvelusta
Yllätyin itse samasta, tälläinen palvelu oli yhtä-äkkiä lisätty laskuun. Voinko saada saman kohtelun? Tietoturva plus ei ollut edellisissä laskuissa, ei edes 0-hinnalla.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.