Skip to main content

Sonera Tietoturva Plus

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Asia hoituu varmaan tätäkin kautta. Yritin ensin palvelupyyntö lomakkella, mutta se on pois käytöstä.

Minulla on Soneran Tietoturva Plus palvelu, jota en ole käyttänyt edes sen ilmaisen 24kk:n jakson aikana ollenkaan. Tämän jälkeen jo vuoden verran olen ehtinyt siitä maksaa. Unohtui koko asia, eikä tullut mieleen edes vilkaista laskuerittelyä. Tyhmä mikä tyhmä. Joten voisitteko lopettaa tämän palvelun minulta. Kiitos.

3 kommenttia

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • August 3, 2014
Olethan määrittänyt asiakasnumerosi keskuselufoorumin profiilin asetuksiin, huomenna Soneran asiakaspalvelu voisi sitten nopeammin peruuttaa tämän.

  • October 3, 2014
Ompas asiakaspalvelussa pitkä huominen. Elokuun lasku tuli, ei muutosta, mitään ei tapahdu... miksi näin?

  • October 3, 2014
Hei arik.

emme ole huomanneet tätä viestiä Soneran puolelta, mutta nyt on Sonera Tietoturva Plus irtisanottu. Hyvitän sinulle tulevalle laskulle kahdesta kuukaudesta turhaan maksetusta palvelusta. Meidän moka.

Seuraava lasku on sitten paremman näköinen.