Asia hoituu varmaan tätäkin kautta. Yritin ensin palvelupyyntö lomakkella, mutta se on pois käytöstä.
Minulla on Soneran Tietoturva Plus palvelu, jota en ole käyttänyt edes sen ilmaisen 24kk:n jakson aikana ollenkaan. Tämän jälkeen jo vuoden verran olen ehtinyt siitä maksaa. Unohtui koko asia, eikä tullut mieleen edes vilkaista laskuerittelyä. Tyhmä mikä tyhmä. Joten voisitteko lopettaa tämän palvelun minulta. Kiitos.
Sivu 1 / 1
Olethan määrittänyt asiakasnumerosi keskuselufoorumin profiilin asetuksiin, huomenna Soneran asiakaspalvelu voisi sitten nopeammin peruuttaa tämän.
Ompas asiakaspalvelussa pitkä huominen. Elokuun lasku tuli, ei muutosta, mitään ei tapahdu... miksi näin?
Hei arik.
emme ole huomanneet tätä viestiä Soneran puolelta, mutta nyt on Sonera Tietoturva Plus irtisanottu. Hyvitän sinulle tulevalle laskulle kahdesta kuukaudesta turhaan maksetusta palvelusta. Meidän moka.
Seuraava lasku on sitten paremman näköinen.
emme ole huomanneet tätä viestiä Soneran puolelta, mutta nyt on Sonera Tietoturva Plus irtisanottu. Hyvitän sinulle tulevalle laskulle kahdesta kuukaudesta turhaan maksetusta palvelusta. Meidän moka.
Seuraava lasku on sitten paremman näköinen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.