Ihmettelin viimeisimmästä laajakaistalaskusta, miksi Sonera Tietoturva Plus on muuttunut yhen äkin maksulliseksi. Sähköpostiin vuosi sitten tulleista tilaustiedoista löytyy kanavapakettien ynnä muiden lisäksi teksti "Uuden 24kk:n määräaikaisen laajakaistasopimuksen tekijälle Sonera Tietoturva Plus maksutta 24 kuukauden ajan". Se kuitenkin oli hypännyt maksulliseksi jo ennen kuin edes vuosi oli tullut täyteen. Meneekö tämä nyt ihan oikein, ja jos menee niin en ymmärrä miksi tilauskohtaisessa erittelyssä edes mainitaan koko tuotteesta.
Sivu 1 / 1
Hei tinde!
Oletkin tietojemme mukaan ollut jo tästä samaisesta asiasta yhteydessä Asiakaspalveluumme ja tietoturva on poistettu liittymästäsi. Asia siis kunnossa.
Oletkin tietojemme mukaan ollut jo tästä samaisesta asiasta yhteydessä Asiakaspalveluumme ja tietoturva on poistettu liittymästäsi. Asia siis kunnossa.
Poistatteko Sonera Tietoturva Plus:n minultakin?
Ei todellakaan ollut mukava yllätys kun katsoin laskua.
Ei todellakaan ollut mukava yllätys kun katsoin laskua.
Hei Ozmouziz!
Olitkin jo ehtinyt hoitaa asian kuntoon Asiakaspalvelun kanssa. Tietoturva on otettu pois.
Olitkin jo ehtinyt hoitaa asian kuntoon Asiakaspalvelun kanssa. Tietoturva on otettu pois.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.