Skip to main content
Hei. Kuinka nykyinen soneran asiakas saa Sonera Tupla -liittymätarjouksen? Siis 8 megan ADSL + 1 megan nettitikku yht. 39.90 eur/kk. Nyt on 8 megainen adsl tarjoushinnalla 39,90 eur/kk. Määräaikaisuus loppuu ensi talvena.
Jos liittymässäsi on jo määräaikainen sopimus ja 8/1M - nopeusluokka tarjoushinnalla, ei kyseinen tarjous koske liittymääsi.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Jos liittymässäsi on jo määräaikainen sopimus ja 8/1M - nopeusluokka tarjoushinnalla, ei kyseinen tarjous koske liittymääsi.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Entä jos ei ole MÄÄRÄAIKAISTA ja on 24/1M nopeusluokka riistohinnalla 79,90eur/kk ??
Olisiko aiheentynkää kuluttaja-asiamiehelle selvittämään keskitinalueen tulo/meno rakennetta??? Purkamiskulujako tässä nyt keräillään?
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Jos liittymässäsi on jo määräaikainen sopimus ja 8/1M - nopeusluokka tarjoushinnalla, ei kyseinen tarjous koske liittymääsi.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Joten, kun määräaikaisuuteni loppuu, minun pitää ensin irtisanoa liittymäni ja sitten voin ottaa sillä hetkellä voimassa olevan tarjouksen?
Kun liittymäsi määräaikaisuus on loppumaisillaan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tällöin liittymäsopimuksesi tilanne voidaan käydä läpi ja tehdä uusi määräaikainen sopimus jatkoa ajatellen.

Liittymää ei tarvitse välissä irtisanoa/tilata uudestaan.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Ei taida olla mahdollista kaikille vanhoille asiakkaille vaihtaa Tuplakaistaan?
Käytössä 8/1m laajakaista (47.99e/kk) ku:3n9sztny]jatkuvalla[/u:3n9sztny] sopimuksella ja ei onnistu Tuplakaistan hommaaminen. Pitäisi ottaa erikseen mokkula (11.90e/kk) että saisi vastaavan paketin (yht. 59.89e/kk vrt. 39e/kk/18kk)?
Tupla-tarjous nykyasiakkaalle edellyttää ADSL-liittymän nopeuden nostoa, joten se ei valitettavasti ole tarjolla ADSL-liittymälle jolla on jo 8/1M - nopeusluokka.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ihmettelen tuota teidän mainontaa.Lupaatte 8/1 nopeuden ja siihen kaveriksi liikkuvan laajakaistan hintaan 39,90.No kun katson sitten saako osoitteeseeni kyseisen nopeuden,ja kyseisen nopeuden saa kotiini,mutta hinta ei olekkaan sama vaan nouseekin 42€..Mainonnassa ei mainita että hinta olisi alkaen 39,90 vaan saat ne yhteishintaan 39,90.Toisaalta tarjous on hyvä,kun nyt on hinta sama kun tarjous paitsi nopeus on 2
hapa67: Jos ADSL-liittymäsi nopeusluokka on 2M/512k ja saatavuus 8/1M - nopeusluokalle on, ei estettä nopeudennostolle ja Sonera Tupla - kampanjan hyödyntämiselle pitäisi olla. Asian voit varmistaa Myyntipalvelun kautta puhelimitse ja Omien sivujen Palvelupyyntö - lomakkeella.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kannattaa soitella urakalla sinne myyntipalveluun. Siellä on useampia myyjäryhmiä joilla on omat esimiehet. Jotkut esimiehet antavat helpommin myyjille luvan tehdä sopimuksia nykyisillekin asiakkaille. Ensimmäinen myyjä hylkäsi heti, toinen myyjä lupasi sopimuksen, mutta käski käydä ensin tekemässä omien sivujen kautta muutoksia liittymään, joita siellä ei edes ollut mahdollista tehdä. Samaa myyjää en saanut enää kiinni, kun en muistanut hänen nimeään. Sain viimein sopimuksen aikaan viidennellä tai kuudennella soitolla.
Perttula kirjoitti:
Kannattaa soitella urakalla sinne myyntipalveluun. Siellä on useampia myyjäryhmiä joilla on omat esimiehet. Jotkut esimiehet antavat helpommin myyjille luvan tehdä sopimuksia nykyisillekin asiakkaille. Ensimmäinen myyjä hylkäsi heti, toinen myyjä lupasi sopimuksen, mutta käski käydä ensin tekemässä omien sivujen kautta muutoksia liittymään, joita siellä ei edes ollut mahdollista tehdä. Samaa myyjää en saanut enää kiinni, kun en muistanut hänen nimeään. Sain viimein sopimuksen aikaan viidennellä tai kuudennella soitolla.


Hei,

Tässä tapauksessa asiakaspalvelu ei ole toiminut heille annettujen ohjeiden mukaisesti. Muistutamme asiakaspalvelua kampanjaehdoista ja vastaaviin tapauksiin tullaan jatkossa puuttumaan. Kampanjaehdoissa on selkeästi kerrottu kuka tarjousta voi hyödyntää.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava

Vastaa